|
|
|
|---|---|
|
Är dags o sälja 520IT-93,ersättare blir 520IA-95.Ringer i vanlig ordning upp LF för att få en förs till 010106.Betalar idag 1600:- halvförs/halvår bilen står på tanten.Min tanke är väl att 95an är väl ganska likvärdig i förs mot 93an. Den kommer att kosta 2100:- får jag till svar,ok sa jag är det delkaskon som skiljer?nja får jag till svar dom ligger lika i klassen. Kolla bilen på tanten då säger jag,ok då gör vi det och hoppsan då blev premien 1600:-halför/halvår. Då är min fråga varför ska jag betala 500:-xtra halvåret med dessa som utgångspunkt. Jag 42år villa 25år skadefri körning Tanten 42år 25år skadefri körning Jag borde väl ha mängdrabatt så mycke i premier som man skottat in i LF genom åren.Men jag är väl en gasglad ungdom i deras ögon:)) fast fruns bakdäck byts lika ofta som mina. Behöver jag tilläga att det blev ett ägarbyte till fruns fördel;) Mvh/Micke Min 02sida Länk | |
Hawar |
Tyvärr så blir det i stort sett alltid billigare för damer än för oss att försäkra. Beror säkerligen på deras statistik, // Hawar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.