|
|
|
|---|---|
Hawar |
Hej, Vill veta om ngn på forumet känner till denna firma: Länk Är de seriösa ? Erfarenheter m m. De har en bil jag är intresserad av men känner inte till firman. Jag har sökt på forumet och inte hittat ngt. Mvh Hawar |
|
Jag har ingen erfarenhet av företaget men när man tittar på deras hemsida så får man i alla fall intrycket av att dom är seriösa. ___ //Ulf |
|
Hawar |
det var det intryck jag fick också, men man vet ju aldrig ;) |
|
Jag har en kompis som var intresserad av en bil hos dem. Bilen var en Audi 1,8T Priset var relativ hög på den om jag inte minns fel olus att den var direktimporterad. Det gick inte sänka priset ett ända öre pga att Dom hade Peter Sundfelt som kollat igenom bilen och bara det var värt priset tyckte dom. Vi pratades vid flera gånger och varje gång påminde dom att dom har Peter S. som gått igenom bilen. Dom verkar lite överspelade eller vad man nu ska säga om dem. Dom går efter namnet Peter S. och det räcker tycker dom. Och folk gå på det. Inte går jag och köper en bil som är rätt högt pris och går ej att pruta för att just Peter S. eller någon annan kändis gått igenom bilen. MvH Bmw 4-ever |
|
Hawar |
Jag ger inte så mycket för att Peter S har gått igenom den.. det är ju inte Schumacher direkt |
| Hawar - Så om Michael Schumacher kollat igenom en bil tycker du det är värt ett par kronor extra? :D | |
Hawar |
Anders N: He He ja självklart ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.