AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
888

soprtluftfilter till 325 -93

Jag funderar på att köpa ett sportluftsfilter till min bmw 325-93 med vanos, har inget annat "trim" på bilen förutom org sport avgassystem. Men frågan är dock, vilket filter ska man satsa på att köpa?

/Nicke
fr
161
fredd
528i(3,5)-85/86
JR-Filter tycker jag verkar prisvärt, ska köpa ett själv.. www.europadelar.se

BMWPOWER
Jag har monterat K&N filter i min bil men jag har inte märkt någon skillnad.
Köpte det på Motor Nord.
Ända fördelen är att jag aldrig mer behöver byta filter.

Mvh.
Micke Olsson
Ti
30
Tigger
BMW 325iM -89
Köp K&N av motornord... det största!!!
YU
39
YUG
328Ci -96
Jag vill ha en K&N open air filter till min 328:a men jag hittar ingen på motornords hemsida till min bil, det närmsta jag kommer är en filter till 325:an.

Är det någon som vet vart jag kan skaffa en K&N openair till 328:an eller går det bra att sätta på 325:ans filter.

Forza BMW
325Ci
NFS säljer JR open air filter för 525:- ..köpte en till min..helt nöjd med den..ger e jävligt gott ljud =)

Okej vad kan ett sådant kosta då?? jag har även hört att det finns ett som heter "gotton grenn" någon som vet något om de?

/Nicke
Vad är orginal sportavgas?

Mvh
Patrik 325i -92
Crusty
ska köpa JR filter på NFS nästa vecka men jag undrar om det hjälper nått på min stackars bil!

BMW 318i 113hk 0-100 på 11,7 sek! RESPEKT!
Bmw har en slutljuddämpare som kallas som låter maffigare än riktiga org burken, sitter på de flesta bilar som har M chassit.

Var även i på motornords hemsida, men hittade inte direkta priser, får väl maila dom.

/Nicke
Kolla in www.bsrab.se där finns ett kit med JR filter och avskärmningsplåt.
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Jag har J%R filter.. funkar fiint :)
Mysigt morrande ljud vid gaspådrag :)
Sportluft filter köper man inte för att få fler hästar utan för ljudets skull..
tror mitt kostade 485:- på NFS

Crusty:
Köp filtert, gör ingen effekt precis men jag lovar, du blir inte besviken!

King of the road
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Vad är JR filter? Jag snackade med en kille på autoexperten här om dagen då jag var intresserad av sportluftfilter.. Han tyckte att jag skulle köra på insats sportluftfilter eftersom att det gav mer prestanda än en öppen som bara gav ljud för det mesta. Kan detta stämma? vad tycker ni man ska köra på?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.