|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk en viss fanatism kan finnas eller:) "Obs tryck på Bmw special" Mvh Danne | |
|
Fick inte fram bildern på BMW special. Dock gillar jag Eisermann ljudet i V8n! DANNE Min bil: Länk |
|
V12 LeMans |
Låter nästan som min bil , ;-) |
|
Direktlänk : Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Skumt grabbar! Jag får inte upp någon bild på den länken... Ljudet hör jag dock... Vad är det för fel? DANNE Min bil: Länk |
|
| Ja nog var det skummt första videosekvensen var ju för tusan porr hehehe | |
|
Fungerade bra för mig nu iaf...Lite smålöjlig video enligt mitt tycke! Men annars är de ett riktigt fint exemplar med skönt ljud. |
|
|
Högerklicka och välj "spara mål som". Skönt ljud, töntig video!!! Likadant system som jag har :-D |
|
|
Jag får inte upp någon bild!! Hjälp vad gör jag för fel? Vilket program öppnar ni med? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Tror jag körde den som vanligt i WMP... Sjöberg |
|
|
"Det går inte att hämta en lämplig expanderare" får jag upp. Ljud men ingen bild... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Då kan nog inte jag hjälpa dig iaf, e ingen dataexpert direkt... Sjöberg |
|
|
Dandelue : högerklicka ta "spara som " sen ska det gå , annars får du uppdatera wmp för det ska gå o spela upp den där , annars finns vlc media player hos download.com (gratis) Realplayer har du med .... Mvh Niklas |
|
| Inte ens VLC vill spela upp denna. Får bara ljud, ingen bild :(. | |
|
Någon mer som upplever samma fenomen? Har nu uppdaterat allt inklusive hämtat kodec filer men det vill sig fortfarande inte... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Hej!! Kan man få ett så härligt v8-muller till en 540 e39 också??? |
|
|
M_King: Visst kan du få de! Dandelue: Vilken WMP använder du? Min fungerar klockrent...Har version 10. |
|
|
Kan någon ge mig tips om hur man får ett sånt härligt ljud i en 540 e39:a? Mvh |
|
|
Byt avgas system och öppet filter. Thats it. DANNE Min bil: Länk |
|
| ok! något speciellt avgassystem? | |
| förslagsvis Eismann då det uppenbarligen var det som var på bilen i filmen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.