|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vad som krävs för att få TV Funktion med Professional navigator ombord i en BMW E90? Vet att jag måste införskaffa en Tv-modul som är av typen Hybrid ( Digital/Analog mottagning ) Frågan är om det är enklet att installera? Plug&Play? Var sitter den placerad i så fall? Krävs en extra antenn eller räcker det med hajfenan på taket som mottagare? Någon som har en E60/E61 eller E90/E91 med Navi Pro ombord med TV? Styrs det via I-Driven eller? | |
| Någon som vet om det kan vara samma TV modul i en E60/E61 som i nya 3 serien? BMW Art.Nr 6 936957 | |
|
Art nummer kan du jämföra i etk Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| wendtan : Såg det. Är nog inte samma trots allt. | |
|
Lyfter denna tråd. Någon som känner till detta? Skulle vilja ha tv-funktionen, och då gärna digitalt så klart. Finns det eftermarknadsprodukter? |
|
| det finns ju 12 digitalboxar | |
| edit: det finns ju 12 volts digitalboxrar | |
|
Aha, intressant! Någon som känner till hur man kopplar in en sådan samt får upp tillvalet (TV) i I-driven..? |
|
|
Lyfter tråden. Någon som installerat TV-modul / Digital-TV-box på E9x med Navigation Pro? |
|
|
Hej Sorry det går inte Jag hittad inte de in BMW EBA ring BMW och fråga Noah Brown |
|
|
PS jag hittad de för E65 men inte för E60 eller E61 Noah Brown |
|
|
Just för alla sorters Idrive navi så är det så att när man kopplat in tv-modulen på plats,så måste man åka in till bmw så dom kopplar upp bilen mot deras dator..Det är för att "tala om för bilen att tv-funktionen finna att tillgå"Annars funkar det inte.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.