AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.268

Lätt styling?

Hej! Jag undrar om det är någon som kan ge lite tips på lätt styling som förgyller helhetsintrycket??? Tack på förhand

-=JunioR=-
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Det första jag tänker på är vita blinkers samt angel eyes... klarglas i dimljus... smäckrare backspeglar... tonade bakrutor... sportavgas... nya fälgar...

Därefter kommer väl byte av frontspoiler & sidokjolar.

Finns ju hur mycket stylingsiter som helst att få inspiration av, huvudsaken man själv trivs med bilens "look"

6a - för det är du värd
vita blinkers runt om (angeleyes,klarglasblinkers, crystal look bakljus,) , fälgar ,
speglar, nån liten läpp, tonade rutor, sänkning m.m
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
sänkt och snyggare fälgar = lätt styling !

Mvh/ Daniel

2,
295
2,8 power
Z3 2,8 Coupé AC Schnitzer -99
Syling på din 525:a eller? Hoppa över tonade rutor till en början. Lätt att det blir för mycket raggaråk om man börjar med det enl. mitt tycke. Fälgar är ganska dyrt men klart den bästa stylingen man kan göra. I många fall räcker det med en omgång snygga fälgar för att höja bilens helhetsintryck avsevärt!

/Bo-Erik
Länk
om det är 5 serien du pratar om så ska du sänka den, nya fälgar,tona rutorna lätt runt om,andra backspeglar och ögonlock,annat slutrör,
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Vita blinkers, andra fälgar, och rutorna! Inga ögonlock!
Visa användare
174
PhobiE
3,5Csi -70 renov.
325i -92 turbo.
520i -95 bruks.
Fälgarna går före allt annat. Efter det kommer sänkning. Vita blinkers är överskattat :)

___
E36 325i "CSL"
Visa användare
205
häry
320is -88 s14b20
sänkning , Fälgarna , Vita blinkers , annat slutrör , dumpa speglarna , ska man tona rutorna på en e34 så ska det inte va epa svart , utan endast lätt tonade

inte bara bmw är bakjulsdrivet
hitta några fina 18" plus en liten sänkning räcker,,,sedan kan du ju ha vita blinkers runt om... klarglas bakljus höjer intrycet en hel del
Har du en MÖRK E34 är det snyggt med lackade handtag samt lister på dörrar/stötfångare. Vidare kan man även ge sig på att lacka de svarta "listerna" på dörrarna, dvs de som går verikalt, en i bakkant på framdörrarna, 2st på bakdörrarna (framkant resp franför den "lilla" bakrutan).
Kanske kan du skaffa en M5-ramp mellan bakljusen oxå, denna kan man oxå lacka i bilens färg om så önskas.
Detta kallar jag lätt och diskret styling, de flesta som ej känner till E34 tror nog att det är original men himla snyggt:-)

PS: Har själv lackade handtag/lister samt även vindrutetorkare på min (diamant svart bil)...

Visa användare
205
häry
320is -88 s14b20
en annan sak som funkar , och inte är så dyrt ät att lacka trösklarna och även främre och bakre srötfångarnas nedre del i bilens färg , det blir en renare lock tycker jag , och snella köp inte lexus lysen bak!!

inte bara bmw är bakjulsdrivet
mi
15
mimla8
325coupe-93
FÄLGAR O VITA BLINKERS INTE FÖR MYCKET KRIMS KRAMS
DET ÄR JU EN BMW O INGEN J JULGRAN
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.