|
|
|
|---|---|
|
Jag har titta runt i forumet utan att ha hittat ngt. jag är intresserad av en E36 som är nyligen importerad vill kolla att mätarställningen är ok. Ringde bilprovningen och fick den senaste regnumret i tyskland M-GE 1106 var kan jag hitta informationen om personen som ägde/äger dessa plåtar? finns det ngn sajt på nätet kanske Vill nämnligen ringa han och kolla om mätarställningen.. Det är väl det bästa man kan göra eller?? jag har nämnligen ingen möjlighet att titta på bilen bara hur som helst, jag bor i stockholm och bilen finns i Karlstad Är det ngn som känner en Milos i Karlstad som importerar en hel del bilar?? | |
|
Hej och välkommen till forumet !! Milos finns det lite att läsa om på dessa länkar: Länk Länk Länk Jag har dock inte någon personlig erfarenhet av dom men prova gärna funktionen Länk Mvh Jimmy |
|
| Om du vill ha tag på senaste ägare i Tyskland så måste du gå via Briefet där namn och adress finns inskrivet. Den tyska motsvarigheten till centrala bilregistret är inte offentlig handling i Tyskland, så med enbart en regnummer kommer du inte så långt. F.ö. kan det numret nu finnas på en annan bil efter att denna avregistrerats. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.