|
|
|
|---|---|
|
Hej, Finns det någon E36 kunnig eller allmänt BMW intresserad från Kalmar här på forumet? Jag har hittat en bil i Kalmar som skulle kunna vara intressant som andrabil, men säljaren har inga bilder på den och jag bor 30 mil enkel resa från Kalmar så det skulle vara väldigt bra om någon som bor där kunde hjälpa mig göra en första koll av bilen och gärna ta några foton så att man får en aning om bilen är värd att titta vidare på. Så finns det någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa till så skriv en rad här på forumet hur jag kommer i kontakt med er eller maila mig på eric.persson@skf.com (dagtid) eller ericpersson@msn.com (kvällstid). Mvh Eric | |
|
hej, jag bor på öland.. vart i kalmar finns bilen då ? heter säljaren , ifall det e nån man känner ? |
|
|
Du har mail! |
|
|
Hej mikael_a_ och Ste, Tack för visat intresse. Får återkomma till er i morgon torsdag med mera uppgifter. Ska försöka få tag på säljaren igen och kolla upp när han kan tänka sig att visa upp bilen. Ste, jag hittade inget mail på msn-adressen så jag antar att du skrev till min jobbadress? Kollar den i morgon bitti. Mvh Eric |
|
|
Hej, Vad är det för modell ? Bor själv ca 4 mil från Kalmar så man kanske känner till bilen i fråga... Mvh Jimmy |
|
|
mx5: Ja jag skickade till den adressen. Det är nog bara snåla jag som jobbar denna veckan känns det som =) Skicka till andra adressen |
|
|
Ste: Nej då, jag jobbar också, men jag är nog i och för sig rätt snål med. Har mailat tillbaka med lite fakta om bilen och vad jag vill ha reda på. Hör av mig igen när jag vet mera om när han kan tänka sig visa bilen. Jimmy, det är en 318 is. |
|
|
jemej. såg bland dina bilar, den gula m3an.. Tyckte att jag kände igen den, kan den ha stått på automax i kalmar för typ 2-3 månader sen ? |
|
|
Hejsan vet i ifall det är den bilen du skall kolla men jag har en kompis som var o kollade på en billig 318is i kalmar men det var så att dom hade kört sluta på oljan i bakaxeln så det var mkt skrapljud från den så ta och kolla det mvh Crille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.