|
|
|
|---|---|
|
Hej ska åka o kolla på en bmw 328 i örebro Det är en 98 men så kollade jag lite och såg att det va 7 ägare på bilen är inte det lite väl mycke eller är det bara jag som är larvig?!? Tänkte ifall bilen hade något special fel eftersom den har haft 7 ägare Och bilen ser riktigt snygg ut!! Bilen är import 99 | |
Hawar |
Jag tycker inte 7 st lät så farligt, det kan vara ett par bilhandlare med där också. // Hawar |
|
7 ägare eller 17 skillnaden är juh inte så betydande der är juh skicket på bilen som ska avgöra. Att karossen är fin ej om lackad och sen självklart att motor och låda går bra samt kolla gammla reparationer så du vet vad som är bytt. Det kan juh va så att folk har ägt den sen inte haft råd och sålt den antingen självmant eller med lite hjälp ifrån inkasso och liknande så tänk på att kolla försäkringar och sånt dom brukar ite vara billiga |
|
Anne-Lise |
Personligen hade jag nog sett upp om det hade varit många ägare. Men innan man hoppas ur kläderna är det ju lätt att kolla upp vilka utav dem som varit bilhandlare. Är ett par eller några utav dem bilhandlare, så är det nog ingen fara. Själv byter jag bilar ofta, så jag talar emot sig själv lite. Gjorde själv en tabbe när jag köpte min 996:a som bara hade haft en ägare som såg ut att vara i kanonskick, vilket den inte var... |
Hawar |
Ja, precis skicket är ju faktiskt det viktigaste och dokumentation som kan styrka att den varit rätt servad. En enägarbil behöver inte automatiskt vara bättre än en 10 ägar bil Lycka till i ditt köp ! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.