|
|
|
|---|---|
|
Någon som har något bra tips på medel som man kan stryka på dörrlisterna så att dom inte fryser så lätt? Det så trist att komma ut och behöva *slita upp dörren* ibland! //Martin ///BMW 4-ever | |
| Silikon. Finns överallt.. Biltema... Macken.. | |
|
Försvarets hudsalva använde vi i lumpen... (fast det har jag visst sagt förut...) Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Vet inte om silikon är det bästa.. använder BMW Gummiphlege på tub, funkar kanon, listerna alltid fräscha. Om man inte hittar tub så funkar det att spraya på en svamp och sen stryka på Ha en fin.. T |
|
| Vaselin ? | |
|
_martin_: Använd INTE silikon på listerna, det bidrar bara till ökat oljud och är ett elände att få bort. Jag gjorde själv det misstaget och gör inte om det :) Prova vit vaselin på Apoteket funkar bra för mig, dock kan det bli lite kladdigt på själva plåten där listen tar emot. Brukar torka rent i dörrarna när jag tvättar bilen och sen ta lite silikon och stryka ut med fingret. Finns också ngt som Bmw säljer men det lär väl kosta därefter. Lycka till. Vh/ Kermit. |
|
|
Ska nog kika på det där som BMW säljer i första hand..kanske finns ett rimligt pris på det ändå,tycker inte att BMW har så extremt höga priser på dom andra med medlen som dom har! ///Martin ///BMW 4-ever |
|
|
Martin har du inte bensinvärmare på din kärra..???? :=) |
|
|
Nä men jag har en bil från 2000 talet! :=) ///BMW 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.