|
|
|
|---|---|
|
Jag har den fula airbagratten med svart präglat BMW-emblem i min bil. Köpte ett blåvitt självhäftande fälgemblen med 43 mm diameter på BMW och klistrade på ratten. Det blev mycket snyggt. Denna styling kostade 40 kr. Hälsningar Uffe | |
|
Jag har också retat upp mig på den ratten så ditt tips ska jag komma ihåg.Men ser det bra ut med monteringen dvs ligger märket snyggt på ratten. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Hur blir det när airbagen exploderar? Får man en projektil i ansiktet då? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ErikW gratis tatoo är väl helt ok:) Seriöst så tänkte jag på det en stund senare,men kudden viker väl ner sig vid utlös?fast man vet ju aldrig vart emblemet tar vägen. Har nyligt köpt en 520-95 o den sitter det en ratt med snyggt emblem i,hm tror jag säljer 520-93 så slipper jag se min tråkiga ratt just nu. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Märket sitter perfekt på ratten. Det ser ut som om det skulle vara original. Om airbagen löses ut tror jag inte ett klistermärke med 3 grams vikt gör någon skillnad för eventuella skador. Dessutom viker väl hela rattkåpan ner sig mot benen. Mvh/Uffe |
|
|
Trevligt att du är nöjd med din styling. Hoppas bara inte emblemet lämnar märken på materialet under om du någon dag tänkt sälja bilen vidare. Personligen så tycker jag ratten ser bra ut som den är. Ett alternativ kan ju vara att sälja bilen och leta upp en -95 så får du airbagratten med blåvitt emblem utan modifikationer :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
Amethyst |
ioförsig, skulle det lämna ratten vid utlösning så kan du ta 3gram * hastigheten av airbag. Vill inte jag ha i anskitet i allafall BOOM BOOM BASS |
|
Det är ungefär lika farligt som att sätta tre gula post-it lappar på varandra på ratten. Tror ni verkligen att de skulle flyga iväg som en projektil och ställa till med några skador? Märket lär dessutom inte lossna då klistret ska tåla både fälgtvätt och fartvind. /Uffe |
|
Amethyst |
Lite ironisk var jag nog. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.