|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har lite bilder på länkarna nedan. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Bimmer Seb- Mums. Innan jag dör ska jag ha en svart E39 M5, sänkt med kolsvarta rutor och nice puts. Så ska det se ut. DANNE Min bil: Länk |
|
|
Vielen dank som man säger... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
| Bimmer Seb: Extremt vacker vagn!! | |
|
Dutta eller någon annan: E39:an med M6-fälgarna var fruktansvärt snygg... Finns det någon som säljer kopior av dom till ett vettigt pris? |
|
|
crille82> Har inte sett några eftermarknads fälgar ännu men gissar att det kanske börjar säljas sådana till våren eller längre fram 2006 om man har tur vill säga, sen finns det kanske copright på att man inte får apa efter en originalfälg direkt efter att den presenteras utan det måste gå en viss tid.Finns säkert någon annan på Ap som vet bättre om upphovslagarna. Hur går det med bilbytartankarna har du hittat någon lämplig vagn??? mvh |
|
|
Jag såg att dom säljer org. på www.stylabilen.se/Felgarochdeck/bmw.asp för 29000:-, men det känns ju i saftigaste laget... Det blir väl till att sälja min muvarande bil och börja leta efter rätt objekt... Ingen som vill köpa en Audi A4 Turbo quattro -96? =) |
|
|
Okej, kanske i saftigaste laget :) Har ju mysiga hjul liggandes så nu är det bara bilen som fattas letar själv efter en M-paketare. mvh |
|
|
OK! Vad har du för fälgar då? Det är ju en 530i, svensksåld med navigation till salu här på Powerbörsen, ser fin ut. Jag tror dock att jag vill ha en 530iA. Fler tips om snygga 19" till E39? 19" måste man ju ha... =) |
|
|
Har 17" liggandes Länk köper inte större fälgar p.g.a komfort försämras, har alltid gillat den fälgen som jag länkade ut. Letar inte automat då jag personligen tycker man tappar för mycket av körglädjen fast det ändå är klockrent i dessa vagnar, ekonomin talar för en sv-såld 525iM ev.530iM, 530,n på börsen är för högt prissatt navi är inget krav då jag tycker det ser sunkigt ut med teveskärm i bilen, vill man ha navi med sig så finns det smidiga portabla som man kan andvända istället. mvh |
|
|
Länk mvh |
|
|
christer silvén: ser att du har Dubbla avgas på din E39, kan du dela med dej med lite info om systemet?? mvh Göran |
|
|
vet inte om min platsar i listan med Gubbfälgar o vanliga halogen:-) Saker är dock på G.:-) Länk Min bil Länk |
|
|
Forry: Klart att den platsar, "alla" E39 är snygga, särskiljt med M-paket... |
|
|
Dutta: Länk |
|
|
Har noterat den annonsen, gissar den måste ner i pris för att bli såld. mvh |
|
|
Tack crille82 , jaa..E39 är en snygg kaross. Min bil Länk |
|
|
Dutta: Skulle den vara i toppskick och du får den för 125000:-, så är det väl ganska billigt...? |
|
|
crille82>Är den i ett fint skick så är det bra affär om du skulle få ner den till priset du skrev, synd att det är så få Imolaröda till salu:( mvh |
|
|
Hittade faktiskt M6-kopior på en firma i USA, hoppas det kommer till Sweden snart... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.