|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Dutta: Tack för omdömet. Lyckades makalöst nog sälja min 540iA (E34) i vintras. Letade sedan med ljus och lyckta efter en 525iA (E39) med rätt färg, utrustning och miltal i våras utan att lyckas. I slutetet på Mars snubblade jag över denna 540iAM och blev helt och hållet förblindad till att efter affären var uppgjord (en provkörning räckte) . Så nu sitter man i 540-träsket igen. Jag väntar, väntar och väntar tills att snön ska försvinna och greppet åter igen ska finnas under bakhjulen på denna underbara sommarbil. mvh. Jerry |
|
| Ingen som har en bild på E39 med BBS Challenge fälgar? | |
|
>Jerry E Ja, det har bara blivit så..:) Men den ena 518:n står bara som reservdelsbil. Jag bifogar två länkar på mina M535:or om du vill kika. Länk Länk |
|
|
Goldcom>>Du har mejl :) mvh |
|
|
Får väl bidra med min gamla e39:a, "bara" 17" men ändå.Länk BMW CS #5206 |
|
| Tackar.... | |
|
Här är lite bilder på min e39. Inte så bra bilder men ändå. Länk 18" kromade Cerberus. Länk 18" Antera 309 |
|
|
Fyll på! |
|
|
D:\Mina dokument\P5050013.JPG Hej här är min. |
|
|
Hej Var ett tag sedan jag skrev i forumet, får bättra mig lite. Några bilder på vår e39 som har någon form av m-stuk. Länk Attans vad jag gillar e39ór |
|
|
Jag får väl göra ett nytt försök. Länk |
|
|
En hel del i Japan Länk |
|
|
Lägger en bild på min förra milslukare>>Länk mvh |
|
|
En bild på min förra bil som jag sålde nyligen, ganska så skaplig :) Länk Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito>>Snygg bil, har du något nytt på lut?? mvh |
|
|
Dutta: Tack, jag saknar den som fan :( Kör en HS2 nu och är extremt nöjd! Mvh Dragolito |
|
|
HS2= Honda S2000 :) Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito: du har vell haft fälgarna där på annons? fick du sålt dom eller följde dom med bilen när du sålde den? vad fick du för dom? |
|
|
Booonie: Sålde bilen med originalhjulen, sen sålde jag hjulen för 8500kr vilket va BILLIGT men fan ska jag med dem, tog mycket plats i garaget Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito: okej då vet jag. har själv likadana fälgar som jag ska sälja till förmån av 19":) tack för infon. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.