|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ha bilder på snygga E39:or, gärna med 19"-fälgar... Tack på förhand! | |
|
Du kan kolla igenom Galleriet Länk för där finns en hel del fina E39:or. I min profil Länk finns det två E39 Touring, dock är det bara 17" respektive 18" på dessa ___ //Ulf |
|
|
I min finns oxå en Touring, dock flest bilder med vinterfälg..en sedan med styling 32 i 17" hittar du också Ha en fin.. T |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ingo med sin -97 var nog först i galleriet med 19" tror jag Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Min har 17" men är snygg ändå :) Länk "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Snygg bil bood.. Ha en fin.. T |
|
|
Här har du en bild på min bil med 18" Länk Dålig kvalite på bildn |
|
|
Bara 16 men ändå...och ja, täcklocket över draget bak är lackat idag. Länk /M Min bil: Länk |
|
|
Tack T. Din är inte så dum den heller :) "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
[LÄNK] /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Med M6 fälgar>>Länk >>Länk mvh |
|
|
Dutta: Underbar E39:a att vila ögonen på. |
|
wowwe |
Inget slår denna supersnygga E39 se och njut Länk |
|
Jerry E>>Håller med dig till fullo, bilen har varit uppe i en tråd innan här på forumet fast den är värd att länkas ut igen :) mvh |
|
|
Det var grymt snyggt med M6 fälgarna! Nästan så att man blev sugen på en E39:a. Den med BBS hjulen gick ju inte av för hackor heller! |
|
|
Hej hur läggger man in bilder i detta forum |
|
|
C. Svensson: Satan vad många E28:or du har. ;-) Jag saknar jag min 520iS-87 som jag sålde för 9 år sedan, och numera förstår var en mkt. cool bil. Bidrar med ett par bilder på min E39:a med BBS Split RXII 18"-hjul. Länk |
|
|
Snygg bil du har Jerry E! mvh |
|
|
OJ! Den med M6-fälgarna var grymmt fet! Finns dom som kopior? Kostar väl flis annars... =) Tack alla som postat bilder! Fyll gärna på med fler... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.