|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Får väl börja med att säga God fortsättning=) Min underbara 320-89 som jag inhandla för några månader sedan har en tendens att bete sig som en gammal trålare på stormigt hav.. Kör jag över ett gupp eller liknande så gungar den vansinigt mycket efter, samma om jag gungar den i fronten för hand så ser de ut som jag har montertat hydrauler på den! Detta blunda man för i börjarn för man va så glad över sin första bil men nu e det inte så kul längre. Man blir inte åksjuk i den, utan sjösjuk! Ska Jag byta bara fjädrarna eller stötarna eller allt? Finns de bra till hyffsade priser som man kan köpa.. vill även sänka den, då den har X5 stuk höjdmässigt nu, och hur blir de då om man ska montera 17" på? Tack på förhand! | |
| byta allt,köp bara inte dämpare på biltema! | |
| Tack för de svaret. Hittade några på PowerBörsen.. Men det står 40/35 eller 60/40 antar att de är i mm fram respektive bak? | |
| personligen tycker jag att en bmw skall ha ett svagt stuk framåt! | |
| Anledningn till gunget är att dämparna är slut. Vill du snika nu så byter du bara de, men är fjädrarna dåliga kommer de nya dämparna att ta slut i förtid | |
|
Tack för alla svar! chris |
|
|
Poffe: jag har köpt en sänkningssats av han på PowerBörsen (40/35), billigt är det ju...men vill du ha väghållning så ska du satsa på nåt annat... dom är VÄLDIGT mjuka!!! BMW CS Nr:06086 Bilen :Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.