|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har ju snart varit till salu i två månader, jag tror den är iskall för det priset. mvh |
|
|
mmm... var regnsensor och xenon standard i 530? Vad bör man ge för en 530 IA sedan -01-02 som gått 8000-10000 mil. Jag skulle helst vilja ha en med M-paket... =) |
|
|
Jag har för mig det ingick i komfortpaketet, men är inte säker. Jag tycker att priserna är lite i överkant. Jag har fått för mig att dessa bilar just nu har stått lite stilla på marknaden och att ett mindre värdetapp står runt hörnet på 530. Denna var prisvärd: Länk också prisvärd: Länk Visserligen inga 530isar, men priset känns rätt. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
För Svensksålda 530 ingick regnsensor och xenon ingick i komfortpaketet. Nästa alla svensksålda 530 har komfortpaket. |
|
|
Herr Gaspedal: Båda bilarna du länkade länkade till såg ut all ligga vettigt i pris. Har kollat på den blåa med M-paketet tidigare, den ser väldigt fin ut... Men jag är inne på en med automat, och borde inte 530 gå mycket bättra, det är ju trots allt nästan 40 hk till... |
|
|
Jo, 530in verkar gå mycket bättre. Jag fick för mig att du inte skulle ha automat. Jag vet en silvrig 530iM med all utrustning utom skinn som var till salu för 160 000. 12000mil hade den gått, 2 ägare. Den var ute på annons sen i augusti och såldes sent i december. Var slutsumman hamnade på vet jag inte men jag tippar på 150 000. Länk ?? Länk ?? en estorilblå är väldigt trevligt och ovanligt. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Den svarta var till salu av en privatperson nyss för 159000. I annonsen nämdes ett par defekter bla. spricka i kofågaren. Firman som säljer den nu har antagligen köpt upp den för att tjäna en slant på den... Den Estorilblåa verkar ju fin, men den verkar lite dyr va? |
|
|
Då ligger väl denna bättre i kurs, dock inte automat... Länk |
|
|
Japp, den gillar jag skarpt hade passat mig som handsken, priset ska prutas på samt den har ca 17månader kvar av den 6 åriga rostskyddsgarantin känner igen bilen den har varit till salu länge om den finns kvar vill säga. mvh. |
|
|
Det om den svarta visste jag inte, bra att veta =) Den blåa är okej om man kan leva utan vissa saker. Den estorilblåa är väl tilltagen i pris. Dessutom tror jag inte man får garanti på den för handlaren sålde den åt sin svärfar som det så fint hette. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.