|
|
|
|---|---|
|
Tempmätaren slår Står på max, Soppa mätaren ger inte utslag. Varvräknaren lever sitt eget liv. Kan allt detta bero på si batterierna? //Jörgen M535 S38 -87 325 coupe -93 M3 -88 KÖHLER | |
| tittade lite på bilderna på din m3:a,heter den pca xxx? | |
|
Japp den. //Jörgen M535 S38 -87 325 coupe -93 M3 -88 KÖHLER |
|
|
Tyckte jag kände igen den!har du köpt den nyligen? Den va så för mig också nångång ibland.(mätarna) |
|
|
hämtade den igår. Vet du vad det är för kammar? //Jörgen M535 S38 -87 325 coupe -93 M3 -88 KÖHLER |
|
|
Tyvärr vet jag inte de,men de ska stå "köhler" inristat i toppen. Han jag sålde den till skulle bygga rallybil av den,ska du bygga strippbil eller nåt liknande?? |
|
|
Stora funderingar på turbo. Han skulle få tillökning i familjen så därför sålde han den //Jörgen M535 S38 -87 325 coupe -93 M3 -88 KÖHLER |
|
|
Jag skulle testa med ett batteribyte, det fixa flera döda/mysko mätare på en kompis e30 innan hon döda den på annat vis. //Magnus |
|
|
låter skoj med turbo!Bättre än rallybil. får man fråga om du betalat över eller under 70tkr för den? |
|
|
Ja någonstans där omkring. Vad fick du för den? //Jörgen M535 S38 -87 325 coupe -93 M3 -88 KÖHLER |
|
| Jag fick 72tkr för den i somras. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.