|
|
|
|---|---|
|
För er som lagt in en rad om er själva på forumet för alla BMW-modeller, gör så hör i stället: Klicka på "Ändra Användare" högsta upp på sidan här och fyll i lite mer om er själva så att vi alla vet vad det är för klientel som håller till här på sidan.. Sen är väl BMW forum något mansdominerat.... Finns det verkligen inga bilintresserade damer i detta land?? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kanske inte bästa stället att ragga kvinns på? :) Men visst det vore positivt med kvinnligt inslag också. Några tjejer finns visst i galleriet har jag för mig. Sedan kan det ju tillföra en höjning av språkbruket, som kan vara både positivt och negativt. MVH Hasso med 01-optik-9,5 |
|
Uppdaterat lite.... Men undrar: Kan man kolla på andra användare på något sätt också i så fall? Ha en fin...Solen skiner!! T |
|
|
Klicka på gubben brevid inläggen så får du upp den info som vedebörand har skrivit om sig själv. Mvh. Micke Olsson |
|
| Hasso,jag tror det bottnar i det gamla vanliga att tanterna inte fattar hur det kan engagera oss män så mycket att diskutera om vad som var orginal däck på 518i -87.... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gasar-Magnus: Det har du helt rätt i, lika mycket som vi begriper det där med knyppling:) Eller urtrampningslagret på en SKODA c´-72 MVH Hasso med 01-optik-9,5 |
|
Tack Micke T |
|
|
T... Det var så lite så. Mvh. Micke Olsson |
|
| Hasso; är inte det ett SKF i orginal där?? eller satt det Timkken eller rent av INA på Skoda -72 eller blandar jag ihopa 72an med 73an nu?? | |
Wingh |
J**lar i olja nu e de uppdaterat så när som på skostorlek å brudens bh.... Sko... 43 Bh... Du skäms som blé nyfiken eller hur?? :) *-V8-Power-* |
Wingh |
tralla la funkar juh inte... //Wingh Live life full throttle at the time... |
Wingh |
Provar igen..... nu kan jag se ... //Wingh Live life full throttle at the time... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.