|
|
|
|---|---|
|
Jag har just köpt en 540 ia touring 95 15500 mil en ägare sedan importen 98 ingen sevice bok men den lokale bmw handlaren kände igen bilen och intygade att den var servad bilen är fin invändigt men lite rost i dörrar och bula på huven och stolpen vid skuffluckan. Utrustning skinn elstolar gsm tel cd vxl 4x elhissar dubbla luckor som inte funkar "shoppinglucka" farthållare belysta sminkspeglar sommar och vinterdäck på bmwfälgar 15 tums och säkert något mer. Serviceboken har funnits och kan eventuellt letas på av förre ägaren. Så vad tror ni att man kan få för bilen med s-bok och utan s-bok, den är inte fin utvängigt pga bulorna mm men är kanon maskinellt. | |
|
En så gammal bil,dessutom import med onormalt lite mil för sin ålder. Rostig och bulig och fel på luckorna,säkert mer fel om man kikar närmare. Verkar mkt miss-skött med tanke på bulor och rosten. Bilen är stendöd på beg marknaden,bjud han 20 för mer är den inte värd... |
|
| Tror inte mera än 20 jag heller, Men gör du lite åt det utvändiga och ställer tillbaka den förmodligen modifierade mätaren så kan priset nog rammla upp en bit. | |
| rosten har nog kommit under senaste året då den stått sedan januari jag va och besiktade den med blankt papper och avgasvärderna var klockrena det va jag mest orolig för, jag ha redan köpt bilen kollar lite fall man gjort bort sig men jag ska försöka leta på papperen till bilen som är borttappade. | |
| Bagarn, vad blev slutpriset? | |
|
Slutpris 30 tkr utan bok - 40 med. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| köpte den för 20 med nytt batteri och s-ska finnas men kan inte hittas på då förgående ägare gått bort | |
| serviceboken ska finnas ska det stå | |
|
Känns spontant som att du gjort ett klipp, grattis! //Roger BmwCS #5251 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.