|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Är det nån som vet om det går att köpa tändkablar styckvis (nya eller beggagnade) till en 12:a. Hel sats är ju inte helt gratis.. Frågat på både BMW och Mekonomen, ungefär samma pris men något billigare på BMW, märkligt. Mvh: Mathias | |
|
Hejsan! Du kan alltid kolla med Per på ECP i Vara.Har köpt kabelsatser av honom och de har funkat klanderfritt.Köpte även kablar och hattar på Bmw och fick de monterade och ihopklämda på ett företag i Spånga som jag glömt namnet på,(Paap har namn och adress),har för mig att det blev 250:/kabel Obs:detta gäller icke på 6:an och 12:an där du måste ha friska impulskablar med givare.Har ett gäng med kablar i källaren ska kolla dem så hör jag av mig. Mvh Dic. |
|
|
Hyggligt Dic! Det jag behöver är just 6:an och 12:an, då höger 6:a är död. Mvh: Mathias |
|
|
Hej igen! Tillbaks från källaren,har ett antal kablar som ligger mellam6,0-6,3 ohm så de borde fungera. Har bara en st 6:a med givare som var hel så har du vägarna förbi så är det bara att hämta,har ingen som helst användning av dessa då jag numera kör 740. Mvh Dic. |
|
|
Låter utmärkt Dic ! Jag köper gärna kablarna av dig, har du lust att skicka. Mvh: Mathias. |
|
|
Såg att du antagligen finns i Nyköping och av en ren händelse så ska jag till Linköping imorrn,baggis att stanna till vid Mc Donalds vid E4:an,mailar mitt telenr nu i kväll och sticker från Sthlm vid 10:e tiden. Vi hörs Dic. |
|
|
Hur kanon bra som helst!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.