|
|
|
|---|---|
|
Hejs Spekulerar på en M3 cabrio i Tyskland, den är kalasfin, & jag gottar mig för tillfället i massa bilder på en Bostongrön M3 Cab med beige/svart helskinn... :-) Det enda jag regareade lite på var att den har 2.0:ans njurar, fast detta är en 96:a med 3.2 snurran...fanns det? /K | |
| Den nya grillen kom först 97... | |
|
Tack, ibland räcker mina kunskaper inte till! Nöjd med M3 cab Skinkan? Har hittat en riktig karamell....en individual 96:a 1 ägare , 8900 mil... Länk |
|
|
Japp jag är kanonnöjd med min men suget efter m3 e46cab börjar bli grymt STORT. Den såg fin ut,funderar du på m3 igen?blir inte tjejen din galen då? |
|
|
Haha, det blir hon säkert! |
|
M3-lappen |
haha mosse.. ska du ha en till ?? |
| Nääääeeee.....eller kaaanskeee ;) | |
| Kollar du ingenting på någon annan BMW än M3 e36, typ M5 E39, dem är ju inte så dyra nu och lätta att hitta i orginal skick, du har ju redan haft 2 m3or, fast dock ingen cab :P | |
|
Noop, faktiskt inte, M5 E34 t. ex är helt ointressant, E39, fin bil visst! men lite för mycket landsvägslok..dessutom svürt att hitta fina ex. M3 E36 är i mina ögon den ultimata sportbilen...för pengarna.. Saknar den senaste lite, men du verkar ju ta hand om henne! :-) Gott nytt! |
|
|
Du behöver inte vara orolig, jag sa ju att jag funderade på att köra henne i vinter, vilket jag aldrig skulle kunna göra idag !! = ) Gott nytt år, hoppas du hittar en ny M3a, med lite mindre otur den här gången. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.