|
|
|
|---|---|
|
Tjena.. Jag har en e36 sedan som jag ska byta högtalare på.. i dörrsidan så sitter det en högtalare och i så kalalde Kick panelen sitter det oxå... frågan är...vad kallas dom typer av högtalare storlek osv..så ja kan beställa rätt mått...tack | |
|
Jag har hifi i min. Det sitter 5:25" i Kickarna 2,5" mellanreg + 1" Diskant i dörren. Kolla in www.nardik.se de har läckra DLS högtalare. |
|
|
I bilar utan HiFi sitter det 5.25" i kickpanelerna och 0.5" diskant i dörrarna (är 0.5" även med HiFi) som dock är monterad i en slags plastkopp vilken ungefär motsvarar 1". /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
TACK FÖR SNABBA SVAR... VART KAN JAG HITTA DOM SMÅ DISKANTERNA SOM SITTER I MINA DÖRRSIDOR...VERKAR INTE FINNAS SÅ SMÅ :D |
|
| Jag har det lilla ljudpaketet och där sitter diskanterna fastlimmade i själva distansen med högtalargllret så om man ska byta får man bygga om lite där för det ska funka, annars om du bara behöver nya orginal så får man köpa det i ett "paket" med distans och galler osv, du förstår om du tar bort dörrsidan och tittar bakom. Kostar runt 300:- på bmw. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.