|
|
|
|---|---|
| tänkte stoppa ett green cotton filter under huven, men hur ska jag bygga ett fäste? någon måste ju ha gjort det tidigare? | |
|
Hej då jag hade 525:an behövde jag inte tänka på nåt fäste. Det var bara att ta bort orginalet o sätta dit nya o dra åt slangklämman. Det ska inte skilja så mycket på 88:an o 90:an... ...eller? /pepe |
|
|
Jag fick med alla fästen och slangklämmor då jag köpte filtret. Bara att skruva dit var det. ///BMW - Was sonst! |
|
| ja men min LM sitter skruvad i buren med 4 skruvar...ingen rund anslutning där inte... | |
|
ok då var det en annan model jag hade... |
|
|
Dessa saker fick jag med till filtret (green cotton): * Filter * Fäste för att skruva fast LMM i bilen + skruvar. * Adapter från LMMs fyrkantiga hål till filtrets runda. * Slangklämma för att skruva fast filtret på adaptern. * Ett klistermärke och en monteringsanvisning. Saknas något får du ta kontakt med de du köpte filtret av. Det ska inte behövas bygga nåt eget för att få dit det. ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE. Vad fick du betala o vart köpte du det. Storleken ska väl vara 70mm tror jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.