|
|
|
|---|---|
| Har fått en spricka i tråget så bilen läcker olja. har ev tänkt byta vanos när bilen ändå är inne eftersom det förmodligen ändå blir att man får byta den nån gång.. (har Rolls Royce skiten på min bil) nån som vet va det kostar ungefär?? har hört siffror omkring 30 lakan men vill ändå höra va ni andra har att säga! | |
| a_wingard73 : Material + arbetskostnad på BMW c:a 20-25,000 beroende på vilken verkstad i landet du väljer :) | |
|
sist jag kollade med bmw kostade en vanos 18200kr+jobb. Inget jag skulle byta om den inte strular.... |
|
| tackar för era svar! Nej egentligen så kanske man ska skita i att byta fram tills dess att de blir nödvändigt. Behöver BMW ha ur motorn vid trågbyte/svetsning eller går det att få bort tråget ändå? Sitter ju en balk ivägen...? kanske räcker med att hissa motorn en bit.. | |
| Man får lossa motorfästena och hissa upp motorn en bit för att få ner tråget. | |
|
Fick ut min gamla nyligen (M3 3,2) från Bmw och det kostade ungefär 19` med ny vanos inkl jobb men då fick jag ett hyggligt pris, skulle annars legat på ca 22,5` /// mstrutsen |
|
|
de går att lossa framvangnen och sänka ner den med.. de är bökigt att ta ner tråget men de går! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.