|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har ett problem, eller snarare två problem med min 518 -90 Det första problemet är att soppapumpen inte vill gå när jag slår på tändningen, jag misstänker att det har något att göra med billarmet (Touch Gard 500) men är inte säker, för grejen är den att om man kopplar pumpen direkt till ett batteri går den som en klocka och detta leder mig osökt till problem nr 2: motorn startar inte iallafall. Den får gnista och går på startgas och det verkar som på stiften att det kommer soppa, men den tänder inte... så då funderade jag på ifall nån varit med om något liknande och kanske har en lösning Tack på förhand //Andreas | |
| tror inte larmet har med pumpen att göra,det bryter ju startmotorn,däremot om du har färddator så kan ju den bryta pumpen,hur uppstod problemet?mäta trycket!!! | |
|
hmm, färddatorn är obefintlig... köpte bilen med isärmonterad topp. (topplockspackningen hade gått) så det blev även en renovering av toppen medans den var av. men enligt förra ägaren så hade inte han några som helst problem MVH Andreas |
|
| har du fått kamremmen rätt?det kan räcka med en kugg kanske för att den inte skall tända,det är tradigt att köpa nåt som nån annan har rivit i,hoppas du fick den billigt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.