|
|
|
|---|---|
| Har en 92:ans 520 som går dåligt:"blöddrar" på låga varv! går som vanligt när man kommer upp i varv! vad kan det vara för fel då? tänkte prova att byta lmm, men kan det vara ngt annat? | |
Dj_visagee |
tändstift.... d räcker med att ena e trasig... |
| har nästan precis bytt lmm på min 520,dom går sönder väldigt ofta,symptomen kan nog bli lite skiftande,men har du möjlighet att prova med en annan lmm så gör det!annars brukar där vara en del problem med tändspolar,men om en lägger av så tror jag inte det känns så mycket?tänk bara på att en lmm på en svensksåld inte är samma som på en import!bra att tänka på när eller om du skaffar en sån,vissa 750 har samma som din bil med! | |
| ok ok... tändstiften är det icke!.. enligt honom jag köpte motorn av så hade han varit i kontakt med en bmw-mek, som påstått att det var ngt (han kommmer inte ihåg vad) med kam kedjan.... enligt bmw-mek. så skulle detta vara ett vanligt fel på 92:orna!.. ?? | |
| köpt motorn?har du bytt motor?låter inte troligt med kedjan. | |
| jag jag har bytt... eller håller på.. får väll felsöka när det är klart, men tänkte om ngn hade varit med om ngt liknande!.. | |
| vet någon någon som råkar ha en lmm till 520 liggandes? | |
|
Hej var bor du, tänkte vi kunde korsbyta, min är ryckig vid 2 varvtal, 1600 och 3200. bor utanför linköping. FAF |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.