|
|
|
|---|---|
|
Vet någon vart man får tag på ett svart innertak till en E34 touring med dubbla takluckor? Kan man köpa det nytt hos BMW eller får man fixa det hela själv med tex. alecantara? Vet någon vart man skulle kunna få tag på det och ungefär hur mycket det kostar per löpmeter? DANNE Min bil: Länk | |
|
Danne du kan köpa det nytt på BMW, men det kommer du inte vilja, A-stolpar kostar 500kr/styck, B-stolpar 900kr/styck, C-stolar 600kr/styck, D-stolpar 1300kr/styck, det hamnar nog på fel sidan 15tkr, leta begagnat är mitt tips, skrot, privatperson, då kanske 1500-5000kr är vettigt? Denna kommer du gilla Danne... Länk SvartMica Individuallack, Svart läder Individual, M-Technic stötfångare, Svart innertak, M5 fälgar, kika bara inte på priset, det är skämtsamt lågt, något som talar om att E34 540 köper man, sälja nej nej, bara att handla fler, få se nu, hade jag någon i Arktisgrått, måste ner till garaget och se;) Mvh Stephan Ps, God Jul! |
|
|
Hej skroten kan vara svårt att hitta på men det finns affärer med tyg o dom brykar ha färger till det men du kan ha mycket jobb. En polare var trött på sin gråa inredning på en blå bil o hade färgat allt blåt. Det blev väldigt snyggt men det tog massa tid o jobb.... /Pepe |
|
| Alcantara ärinte billigt Länk Men varför Alcantara när BMW själva mestadels använder sig av svart antracit? Länk Betydligt billigare och skall visst gå att limma direkt på det gamla innertaket. Hur svårt det är eller vad det går loss på totalt vet jag inte. Men kontakta dessa så lär du¨få svar: Länk | |
|
Tackar killar! Det verkar vara ett litet projekt det där... Får se om man orkar ge sig på det. God Hjul på er i alla fall! DANNE Min bil: Länk |
|
|
hej. Själv har jag innertak i svart velour. Tycker det är helt ok. /Gunnar /Länk |
|
|
Gunnar- Kul. Du har inte möjlihet att skicka ett par bilder på det så man kan se hur det ser ut? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Skall låna en kamera och försöka ta lite bilder så att det syns. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.