AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.510

Vad tycker ni om denna Z3:a

Ri
75
Ricke_1602
BMW 330 -02 E46
1602 -71(2,2l motor)
Hittade denna på Bytbil.com tycker det låter billigt för att vara hos en svensk handlare...Nån som har sett den i verkligheten och kan berätta om skicket???Har mailat handlaren,men inte fått svar än....Just nu lutar det åt att impotera en Z3 Coupé 2,8l eller 3,0l från tyskland där utbudet är större samt priserna lite bättre.
Länk

/Ricke
3.0 coupe är ju väldigt ovanlig i alla fall..det finns ine så många exemplar av den
sett den... tyckte åxå den verkade billig... ett bra köp om den e fräsch...

Länk

//Svebba
- Jag är schnell !
Hawar
Jag ger inte så mycket för bilhandlare som kör med hotmail adresser
Den är ju till synes importerad av företaget som säljer den. Verkar ha rullat i Sverige sedan 2005-11-24, vilket får anses som en ganska kort tid.

Köpt i Tyskland ---> importerad till Sverige ---> såld med marginal

Inget som tilltalar mig. Värt att fundera över är också om punkten "skruva tillbaka mätare x antal tusen mil" bör klämmas in i händelseförloppet ovan.
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Nu är jag ju partisk, men jag hade satsat på m-versionen av cupén... :D
Bilen kan vara skum, men det känns fel att avskriva den för det. En ordentlig koll på historiken borde kunna ge en del svar.
Jag har varit hos trendauto och tittat runt, ett råd: köp INTE bilar av honom. Kan garantera att han skruvar mätare m.m.
Ri
75
Ricke_1602
BMW 330 -02 E46
1602 -71(2,2l motor)
Okej,tack för tipsen!Jag hade nog ändå tänkt handla av min handlare här hemma som jag har köpt impoterad bmw av tidigare och som jag litar på.Dom har lovat att plocka in en Z3 Coupé 2,8l eller 3,0l till våren,för min del så spelar nog skicket samt milen och historian på bilen mera roll än om det är 2,8l eller 3,0l vi får se vad det blir.Jag hade en cosmossvart 2,8l hemma från handlaren på prov och man blev ju verkligen förtjust i bilen,dock så var skicket på denna bilen inte i toppklass så det blev ingen affär.

/Ricke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.