|
|
|
|---|---|
|
Finns det ngn vänlig själ bosatt i malmö eller närområde som har möjlighet att kolla på en 540i 95 åt mig. Har 50 mil enkel väg att åka och det hade varit suveränt om någon kunde åta sig att göra en första check så man slipper vända på halva vägen. // Johan | |
Njuren |
har du ngn länk? BMW - i nöd och lust? |
|
Kan jag väl göra, om det är I malmö. Men jag är pedant när det gäller bilskick: ) Dock är jag bortrest över nyår och kommer hem den 4e jan. Kör även e34 själv... |
|
|
Länk Denna är det, men blev lite fundersam när jag såg att den nyss var till salu med en annan ägare. Men på bilderna ser den ju fin ut. Jag blev även uppmärksammad på att ngn bytt ratt på den till en e39 ratt och man kan ju fråga sig hur airbag och sånt funkar? Men vore tacksam om ngn kunde ta sig tid och kolla och berätta skicket på den :) |
|
|
Hmm. Verkar den inte lite väl billig? En kompis till mig köpte en 93a för 45 tror jag det var och den har det varit en hel del bekymmer med. Med facit i hand har han beklagat sig över att han inte la 90 från början i stället vilket den nu har kostat honnom. "Dumt att köpa villig prestandabil" Men ev. kan jag kolla in den. |
|
| Billig och inte villig så klart | |
|
håller med föregående talare egentligen. Men det är ju svårt att sia om skick utan att ha sett den. Men de manuella jag sett har varit dyrare, är helt klart medveten om kostnaderna för att driva runte en 540, men är den fräsch så.. Annars har jag väl kollat in 525 och så, men då är jag nästan mer sugen på att byta modell och kolla på 328 då nya motorn drar. |
|
|
Frapp, har du möjlighet att åka och kolla på den blåa i malmö? Skulle vara väldigt snällt då jag har ca 200 mil enkel väg till malmö och det känns inte vidare bra att åka i onödan. Mvh Johan |
|
|
Ser trevlig ut men man kan ju undra hur/om airbagen i E39 ratten funkar.... vågar man prova?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Boka upp en träff med säljaren så ska jag nog kunna ta en titt på den. Blir det en vardag så får det bli efter 6 annars kan du ta någon dag nu i helgen. | |
|
Neues: Var bor du? I Riksgränsen? ___ //Ulf |
|
|
hur går det? har någon sett bilen ännu? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Inte riktigt riksgränsen men bra nära, pluggar i arjeplog. Jag tror att jag bortser från bilen i malmö, ngt säger mig att den inte är rätt för mig. Dock har jag hittat en annan som jag är väldigt sugen på som jag också skulle behöva få någon att kolla på, nämligen Länk skriver ett nytt inlägg då den finns i skövde |
|
|
Hej det är min bil ni pratar om..Om ni undrar över något så är det bara att säga till...Ang airbagen så har jag ej kopplat in den eftersom jag har inte velat pilla på airbagen så den är ej inkopplad...Bilen är i fint skick övrig förutom en liten skrapa på höger bakdörr. Priset är satt så lågt eftersom jag ska flytta hemifrån.Alla verkar tro att man får bra bilar för mera pengar. Om det är så så för ni bjuda 50-60 inget mig emot ;)Ni är välkommna alla som vill komma och kolla OCH köra den... Mvh Adnan |
|
| Ang ratten så finns orginal ratten kvar med airbag som man kan montera tillbaka... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.