|
|
|
|---|---|
|
god jul till alla bmw frälsta på bmw power skönt man inte är ensam om att gilla bmw grannarna tittar lite konstigt när man tvättar bmwn jämt när man har varit ute en runda å kört bmw forewer | |
|
Hehe, själv hitta ja bara den här godjultråden ;D God jul allihopans :) nån som julpyntat bilen förresten? ;) |
|
| Hehe.... God Jul!!! | |
|
God Jul Till Er Alla =) Autopowers crew, stort tack för den underbara sidan. "Från oss alla till er alla, en riktigt god jul." DTM system och rak 6a ;) |
|
| God Jul på er alla | |
|
Jag säger det samma. GOD JUL på er alla. |
|
| En synnerligen god jul tillönskar jag er alla, mina välartade autopower vänner! | |
|
God Jul till er alla på detta klockrena forum! Min kärra är back on track efter ett kamkedjebyte+justering av irriterande dödgång i ratt. Lite piggare motor och mindre dödgång är min julklapp! Peter/halvgute.;) :):):):)Iron Maiden:):):):) |
|
|
GOD JUL PÅ ER ALLA/Tony V8-kärlek |
|
|
Ja God Jul på er alla På tal om tvätta skall jag tvätta min så kallade lågmilare 518i 15år gammal se repotaget lågmilaren som janne gjort Nu har den rullat 425 mil utan några bekymmer rätt häftigt Hans i Kungsör |
|
|
God Jul på er alla... Snart börjar ju kalle anka också,är lika kul varje år :) |
|
|
Vill åxå passa på att önska alla på forumet en riktig God Jul. /McLarry |
|
|
Vill önska alla en god jul och tacka autopower crew för att dem gjort denna sida så underbar mvh jerry |
|
|
GOD JUL MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.