|
|
|
|---|---|
|
..eller liknande, som man kan identifiera numrerade reservdelar. Någon som sitter på den? Mvh, Hellboy Länk | |
|
Kanske denna länk är till Hjälp? Länk Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Danke! Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Hej! Jag har skrivit ut en grymt bra hand-/servicebok till BMW 850 på 600 sidor med massor av sprängskissar. Hade den till min fd. BMW 850. Hittade den på www.clube31.com, men man var tvungen att vara gold-member för att se den, i min desperathet lyckades komma runt lösenorden och ändå få tag i den. Du kan kolla själv och se om du lyckas, annars kanske jag kan hjälpa dig på traven framöver. Funderar stark på att köpa en CSI också, har stenkoll på annonserna i Europa, så vi får se när det smäller. Är du nöjd med bilen? jämförelse mellan 300HK versionen? Är det värt pengarna? Vad fick du betala? F.ö grym bil du har. Klart en av världens schysstaste bilar enligt mig. Förra våren tog jag och tjejen en europatour på 600 mil med 850i'n och hann med 8 länder, med både bad och skidåkning. Barcelona, Milano, Monaco, St Moritz bla. Rekommenderar stort. /Paul |
|
|
Hej, Du råkar inte ha serviceboken i digital form? :) Tack. Jag är nöjd, hann iof bara köra den i 1v innan jag ställde av så tiden får väl utvisa antar jag. Jag betalade 169tkr och tycker en CSi är defenitivt värd de pengarna om den är välbehållet skick, framförallt motorn. Men man bör kolla objekten noga innan man bestämmer sig. Finns en nu på blocket med renoverad motor, den är prisvärd. Lite knepigt färgval på inredningen dock. Mvh, Hellboy Länk |
|
| Den för 190 på blocket verkar något modifierad tycker jag. Ta en titt på bla avgasrören. Förstår inte heller hur man kan ta bort CSI emblemen och köra på ett M-märke. Den var utsatt för 150tusen i höstas, då med paj motor som skulle renoveras för runt 40tusen. Bilen känns inte helt genuin tycker jag, men jag kanske har fel. | |
| Din verkar mycket finare tycker jag. Men jag skall ta en titt på service/handboken nästa vecka, så kanske jag kan ordna fram nått igen. | |
|
Hej igen, kollade igenom min dator snabbt och jag såg att jag hade kvar manualen. Den är i form av 623 st GIF-bilder i A4-storlek. Jag lägger upp den på min server så kan du tanka hem den när som helst. Lägger den i en zip-fil på 108mb. Ger vidare information om lösenord till servern etc. via din mail. Sen måste du hitta något lämpligt ställe att skriva ut den på, är ju ganska många sidor. Själv satte jag papprerna i en extra bred pärm, där allt fick plats precis. Du hittar säkert på nått. /Paul |
|
|
LuKKuS: Ja, DTM-utblåsen skulle man ju få byta direkt, och fälgarna. Men renoverad motor och slipade ventiler låter ju inte så tråkigt o andra sidan. Tack för manualen, FTP:n fungar klockrent. Det är lugnt, jag skriver ut den på jobbet... ;) Mvh, Hellboy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.