|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nån som kan svara på var man kan hitta mörktonade hel o halvljusinsatser till en E34??Har letat som en idiot,utan att hitta nåt...Bara projektor,o d vill jag inte ha... Mvh/Miche | |
Gemini__ |
Kan detta var av intresse kanske: Länk Mvh: Thomas Länk |
Gemini__ |
Länk |
Gemini__ |
Tydligen inte komplett utan en typ av ombyggnadssats om jag förstått saken rätt. "Es handelt sich zu diesem Preis nicht um komplette Scheinwerfer/Gläser, sondern um einen Umrüstsatz von weißen auf schwarze Scheinwerfer!" Länk |
| Schmiedmann har :) | |
| Länk | |
|
Annars kan man ju alltid köra budget varianten,toningsfilm! :) Körde jag med på en av mina gammla e30;is..blev faktiskt bättre än ja hade trott. |
|
|
Köp tips: köpmärkes grejer t.ex. HELLA pirat har ofta dåligt ljus. En kompis hade lurat sig på det. Billigt är inte altid bra! /Grabber |
|
| Haas: Smälter inte det sönder? jag har tänkt lite på toningsspray på insidan :P | |
|
Golddigger: Trodde också de skulle göra de,men de höll sig väldigt bra trots att de blir ganska varmt där i bland,men innanför glaset skulle de aldrig klara sig. Men därimot när de va dags för besiktining och man skulle ta bort de va de mindre kul,hade nästan smält fast i glaset :) men tinner och lite skrapande gjorde susen..hehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.