AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.088

värdering av bmw 530ia

min fråga lyder som så.
vad är en 530 årsmodell 95 värde
har vitt skinn
totalt fullsmetad servicebok,alltid servad på bmw ingen rost när den
skinnet ser ut som nytt på den
blåmetallic lack
orginalfälg på den
är total smetad med utrustning i den.tror inte de gick o beställa nått mer i utrustningsväg till den
gått ca 20tusen mil

tackar på förhand
mvh
du kan nog lätt ta 55000 för den säkert mer
Lite lite info, all utrustning är lätt att skriva, men jag har aldrig råkat på en med allt i kryssat, alltid saknas något, har du bensinvärmare, telefon, elstolar+minne?

Priset varierar från 15tkr för en körbar bil, upp till ca 80tkr för en äkta pärla, lättsålt ca 30-45tkr.

Ska jag vara petig, heter skinnfärgen, Ljust silvergrått, har den i min ena, helt underbart, det skulle jag trycka på, om jag var du, ta några snygga interiörbilder.

Mvh Stephan
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
gissar mellan 35-45k beroende på skick och utrustning

BMW CS #5139
Det låter ju som ett riktigt fint exemplar. Skulle tippa på att den kan vara värd runt 50'.

Mvh Johan
Tror på 35-40KSEK för att bli av med den. 530 har nästan 540ns förbrukning, men endast lite mer prestanda än 525. Vet av egen erfarenhet....

där e de mesta.värmare.tele.sitter navi i den osså,elstolar+minne.allt sköts med hjälp av el.startspärr o nått bmw special larm.det är en pärla tror mej.2 ägare.kvinnor bägge två=)alltid ditec behandlad.
för de som ska sälja den säger att en sån står i 130 tusen.javisst sa jag bara,försökt o sälja den för de priset=)
har de förväxlat den med en 01a?..:)

Ulke
Är bilen i fint skick så tror jag bestämt att man bör få i alla fall 50-55´för den, skillnaden i grönlistan mot en 540 är f. 2000kr bara som referens....

//Ulke
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Undrar om dom blir besviken när dom senare står där med 37500kr +- ett par tusen i näven och bestämt hoppats på 130kkr=)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.