AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
604

Byte koppling Helsingborg

uh
38
uhlander
325iA -06
523i -06
530dA -09
Är mitt i ett bilbyte så jag har lånat min kompis 325 Coupé -93 några veckor då han är i utlandet. Problemet är bara att kopplingen börjar ge upp. Slirar som fan i 4:an och 5:an...

Undrar om det finns någon av er BMW kunniga som har tid och lust att byta kopplingen för en rimlig peng?

Det är ju snuskigt dyrt att lämna bilen hos BMW för byte.

Bilen finns i Helsingborg.

MVH
Daniel
bm
16
bmw sexor
bmw 328-95 bmw 528-86 bmw 323-78
Hej och välkommen!Jag skrev ett långt inlägg,men jag kom åt fel knapp så allt försvann.Här kommer den korta.Kolla på gåsebäcksområdet för där finns ett antal billiga bra verkstäder.Kolla priset på samtliga så tror jag att du får ett bra pris som du gillar.Ligger i södra helsingborg.Snart kommer det fler inlägg så ha tålamod.Och du........God jul.Och lycka till!
fl
79
flubbber
328 coupe -95
annars så ja har en kompis som jobbar på bmw i hbg.,...

uh
38
uhlander
325iA -06
523i -06
530dA -09
Tack för svaren. Var och snackade med Jarls och med Speedy, båda skulle ha 4200 för att byta. Problemet var bara väntetiden...Finns säkert någon som kan göra det mycket billigare, men då vill jag veta att dom har koll på vad dom sysslar med. Finns ju som sagt många skumma bilverkstäder på söder, men känns lite sådär att lämna bilen utan att veta någoting om dem.

God Jul
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.