|
|
|
|---|---|
|
Har tidigare nämt här på autopower om att min gamla motor inte ville längre, el ja toppen. Trodde jag skulle måsta på å köpa en ny topp, men va tur jag har å fått tag på en hel motor, som dessutom bara gått ca 200 mil... kan knappt bärga mig när jag fått in den i bilen, vilket bör ske den närmaste veckan, sen ska den köras in i ordning och servas med omsorg. Undrar om de e nått särskilt jag ska tänka på nu då jag ska in me den? Dessa 200 mil har den suttit i en 525i -88 och jag har en 525i -89. | |
| det ska väl passa rakt av men hur kan den ha gått 200 mil? | |
Gemini__ |
Bara du inte har köpt den utav Ingemar i Växjö är allt lugnt. =) Har motorn renoverats för 200mil sedan alltså? Tur att du fick tag i en "ny" motor iaf. Mvh: Thomas Länk |
|
Nä den är här ifrån norr. ja de e en ny motor från BMW, en kille som köpt den, men de va väl så mycke fel på bilen efter dessa 200 mil så han fått lov att sälja bilen i delar. så jag klagar iaf inte. vad jag förstår så ingår kamaxel, ventiler kolvar o stakar m.m. vid köp av komplett motor eller? Är visst garanti kvar på den också! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.