|
|
|
|---|---|
|
Bilen finns på Lidköping biltjänst. Nån som sett den gröna 750,n -95med 13000 mil på mätaren i verkligheten. Den gröna med cremeläder. Finns på bytbil.com Nån som har erfarenhet av denna firma? På bilderna så ser den toppenfin ut o även enligt säljaren.. E väldigt sugen på denna bil men det skulle vara kanon om nån sett den eller bor i närheten som kan ta en snabb sväng förbi o kolla?? E firman seriös? De verkar väldigt trevliga men det skulle vara kanon med lite feedback... Hälsningar J | |
Scheckheft |
Hej Lite feedback: har du forskat i bilens historia? Import, svensksåld? Hur ser det ut med dokumentationen: servicebok, kvitto på rep/service? Läs gärna Begagnatguiden här på Autopower för att få reda på mer om E38 modellen. Bilen ifråga? Länk Mvh Scheckheft |
|
Scheckheft!! jo servicebok mm ska finnas.den e helt nyintagen med ganska få bil???lite misstänksam e man juh.. e bilen i toppskick o med bra dokumetation så köper jag nog den...men jag har långt att åka så därför undrar jag bara om nån sett bilen eller känner till de som säljer den.. om bilen e risig så spar jag mig en resa.. |
|
|
Bor du i Gbg är det ju inte långt till Lidköping, det kan nog vara värt en resa. Jag åker den vägen flera ggr i veckan, eftersom jag bor nära Lidköpng och arbetar i Gbg BMW CS #5206 |
|
| Ingen som har nåt bra tips på en fin e38 som e tillsalu? | |
| Länk Hej de finns ju några på byt bil. | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.