|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Får väl önska er alla en Gud Jul och ett Gott nytt år. Hoppas alla tar d lugnt i trafiken under julen då det händer en massa på vägarna. Tat lugnt! mvh Daniel // M.v.h. Spajjjs | |
|
Spajjjs: Tack detsamma! God Jul och ett gott nytt år, alla medlemmar och crew! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Får också önska alla på AP God Jul och ett Gott Nytt År! Micke K. Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
God Jul och Gott Nytt År till er alla, såväl originaldårar som stylingtomtar och alla däremellan :-) Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
|
hasso: den var fin :P // M.v.h. Spajjjs |
|
|
God Jul och Gott Nytt År! Fira lugnt och tillsammans med dom som är viktiga - dvs skit i alla "måste" släktingar och traditioner, gör bara det som känns rätt. Och ta det lugnt i trafiken |
|
|
Det är inte jul eller nyår på flera dagar! :) |
|
|
Är de jul denna veckan ? :) /Wendtan som jobbar förmycket och blir "mobbad" postvägen från ovan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
God hjul! (hahaha den var så dålig att jag skäms, fy fan) |
|
| Säger med God Jul till alla med på www.autopower.se.MVH Micke | |
|
Önskar alla på AP, användare som crew en fröjdefull jul.. Ha en fin.. T |
|
|
Jul?? Vad hände med andra advent?! Helt ärligt så springer tiden så jäkla fort att jag knappt är medveten om att det bara är två dagar kvar nu. Det enda jag gjort i form av julbestyr är att ta fram den halvmeterstora plastgranen ur förrådet. Allt annat blir kvällen den 23:e och förmiddagen den 24:e. Varför är det ALLTID så? :( GOD JUL till er alla! |
|
|
Då kan jag också passa på att med mitt jubileumsinlägg (nr 500) tillönska en synnerligen God Jul till er alla :D "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
samke |
jag får väl också önska alla en God jul och ett Gott nytt år! |
|
Ja nu e de Jul om några dagar. sen e de snart vår igen =) Iaf här i skåne :P // M.v.h. Spajjjs |
|
| Länk | |
|
God jul & Gott nytt år allihopa! //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Ja god jul på er allesammans :) |
|
|
God jul! ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
|
God Jul & Gott Nytt År Allesammans ! Mvh Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.