|
|
|
|---|---|
|
Har beställt en ny bränslepump till min bil då min andra spökar. Jag behöver dock vägledning, eftersom att jag aldrig gjort det förut, har dock mekvana. Exakt vart sitter pumpen? Hur får man loss inredningen som döljer pumpen? Kan kontakterna till pumpen strula/vara oåtkomliga? Är väldigt tacksam för all hjälp! :) | |
|
bränslepumpen brukar sitta under baksätet eller längst in under mattan i bagaget nu kommer jag inte ihåg hur det är på bmw e39. Annars sitter dom väl skyddade så strulande ontakter brukar inte vara något problem Bilen: Länk |
|
| Finns det ingen som bytt pump på sin e39? Snälla! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Om du mejlar mig från nått annat än en hotmailadress ska jag se vad jag kan hitta för nått. (brukar vara grinigt att skicka filer till hotmailadress. ///MVH Hasso Länk |
|
Hehe, jag har dock enbart en hotmailadress. Borde väl gå, behöver enbart hjälp om exakt var den sitter samt hur man blottar den dvs får bort överliggade inredning samt om kablaget/kontakterna fortsätter "bort" eller är placerade ungefär vid pumpen. Hasso --> Mailar dig min epostadress. Tack på förhand! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.