|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som har lite info om denna m3? Ser ut att vara en fin sv såld med få mil, dock ett antal ägare (10) fast jag kan bara spåra en privatperson samt 2 firmor. Bilen finns tydligen på Liljad bil i Borgholm på Öland... någon som kanske redan tittat på den.. Sedan har jag hittat en svart M3-03 med 5000mil hos hammars bil i Kristianstad oxå men dem har ingen bild på sidan, någon som kikat på den? Vore tacksam för hjälp, Martin Martin | |
|
Det ska vara Liljas bil borgholm, tryckte visst fel... regnr SKT264 en m3-01. finns på bytbil men vet inte hur jag länkar. Martin |
|
hampe m3 |
cardox, 1* markera hela adres fältet höger klicka o tryck kopiera. 2* klistra in. -klart- Är det som på denna sida att adres fältet ej ändras, höger klickar du bara på den del av sidan som den intresanta informationen finns (ex texten till fordonet) o tryck egenskaper, då har du hela adres länken där, sen e det samma procedur som här ovan. Mvh hampus -ot- va e det för årsmodel på hojen din?? va själv o kollade på 2 gixrar i går. |
|
Hampus, det är en -00 i kanonskick! Den är faktiskt till salu... Martin |
|
|
Är inte SKT264 en av BMW Sveriges före detta gula press bilar? /RS2 |
|
| SCE597 och SCE599 var väl pressbilar iallafall. Båda dessa är phoenixgula med svart läder. Den på Liljas har kiwi-färgat läder. | |
hampe m3 |
cardox Vilken färg sätting, mil,godis på den? Ligger den ute någonstans(hoj torget, blocket mm) Kan savara på min meil om du känner för det, ifall du ska sälja, då det eventuelt kan va intresant. lena-hampus@bredband.net mvh hampus |
|
cardox -> Vill du kan jag titta på bilen i Hammar. Bor i Kristianstad. =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
ha SCE 599 lånade jag en gång mäktig känsla att vara ensam med M3 e46 innan alla andra !!! Det var en av dom 2 gula pressbilar Bmw Sverige hade då !!! Känner killen som köpte den sen, den fick ny motor 2 ggr bla o en massa annat strul med den, var rätt kul att visa upp biltesterna för honom sen, med bilen på bredsladd på alla bilder... BOOSING AND CRUISING |
|
|
Viktor, har du tid får du hemskt gärna kolla hur den ser ut och verkar. Jag har väl en 35 mil att åka... Hör ifall det är en imp bil å ta gärna regnr. Martin |
|
|
hampe m3, Jag mailar över lite bilder på hojen.. Martin |
|
|
Cardox/Martin -> Hinner inte i år. Ska försöka åka ut en eftermiddag i vecka 1 med digitalkameran och ta lite bilder och kolla upp skicket. /// Viktor Mer mos till folket |
|
hampe m3 |
cardox, tackar ska kola mailen. |
|
Vicco A, Tackar så hemskt mycket.. ha en trevlig jul!! Martin |
|
|
hampe m3 Skickade lite bilder till dig inatt men dem kom tebax, hade skickat för många men jag provade med 3 bilder alldeles nyss så får vi se.. Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.