|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Detta är mitt första inlägg på sidan...men har länge haft stor hjälp av forumet. Nu vill ja bara tipsa alla 635 ägare som behöver delar, om att en 83:a kommer att skrotas i vimmerby snart exakt när vet ja inte. Jag hade oturen att bli påkörd när billen stod parkerad! Pansarvagnen( volvo 740 ) som körde in i 635:an träffade vänstra delen av fronten! Hoppas detta kan hjälpa några händiga! bilder på billen innan krocken ligger på -läsarnas billar eller powerbörsen- silverfärgad 635, blått skinn, västervik kalmar län. Tack till autopower.se för ett kanon bra forum och hemsida!! Nu ska jag ut på bmw jakt! | |
|
Sänder en tanke till csi:n som nu hamnar i bmw-himlen. Självklart skulle det vara monsterbilen nr 1 som kvaddade skönheten. usch. |
|
| Jag håller en tyst minut för denna tragedin. | |
|
R.I.P. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Vad tråkigt! Jag hoppas att du inte satt i när det hände? Försäkringsbolagen verkar skrota bilar utan urskiljning. Blev den illa tilltygad? Varför ville de inte reparera den? Skall du skrota den eller står den på en bilskrot? Det är en del saker jag skulle vilja ha från den, till exempel bakre stötfångaren och dimljusen om de mot förmodan skulle vara hela. Går det att lösa, tror du? ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
Tråkig historia! Har egentligen samma fråga som herr Lindgren, men jag är ute efter lite inredningsdetaljer etc. |
|
|
Jag är mkt intresserad av mätarhuset samt elhissmotorn på vä sida. tobias.fast@spray.se |
|
|
Inga pers skador, Tack för omtanken både för mig o 635:an! J. lindgren de vä dimljuset gick, frontspoilern, halv o helljus kofångaren annars är den i hyfs skick! Jag tyckte inte skadorna var så stora men festen skulle kosta ca 50 papp att laga...säger dom. Bmw:n står forfarande på verkstan...var däroch plocka ur den igår...snyft! Tror killen med pansarvagnen (740) hade volvia som förs.bolag kolla me dom Reg nr LET 902. Lycka till! P.S kofångaren bak är de inge fel på! |
|
|
Drax! inredningen är i bra skick...bara handtagen att stänga dörren med som är kass! Tobbelito! Alla el-hissarna funkade som de skulle! |
|
|
Bildelsimporten har rea på en del E24 delar, bland annat bakre stötfångaren! Bara ett tips från mig. Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
skulle gärna behöva höger skärm kan vi höras? |
|
|
csifreak! Jo de e asså så att bilen skrotas av försäkringsbolaget...kanske var lite otydlig. Ring till folksam och fråga om reg nr LET 902 kan funka! Lycka till/Tolfan76 |
|
|
hej jag är intresserad av bägge baklysen om dom är i bra skick jag har en 87 M635 så det ska vara likadana mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.