|
|
|
|---|---|
|
Om det är någon som funderar på att köpa tex vita mätartavlor så råder jag er till att inte köpa dem från ett ställe på nätet som heter "Sid" (Special Interior Design´s). Inte nog att mina mätartavlor kom 2 veckor försent, passformen va urkass. Fick sitta och pula med dem i 2 tim innan de såg någolunda bra ut. Materialet dom har använ är overhead papper med vit bakgrund, så allt bakom syns igenom när man tänder lampan till instrumenten! Mina tavlor kostade 454kr villket är ett överpris på ca 400 spänn för den här skiten. Ville bara råda er till att inte köpa tavlorna från dem Mvh// Micha | |
| Har du nån länk till dom? Nyfiken vad det är för något. | |
|
Länk Man tror ju att dom är seriösa med företaget men varan dom levererar är skit! Mvh// Micha |
|
|
Håller med. Min bil Länk |
|
|
-Krumeluren- Hittade denna text på deras hemsida under länken Vanliga Frågor : "Och man får ALLTID tillbaka pengarna om produkterna inte motsvarar dina förväntningar" Så det är väl bara att kontakta dom och kräva pengarna tillbaka om du är missnöjd. |
|
|
mm.. jag såg det efter att jag hade fixat till tavlorna.. Mvh// Micha |
|
|
och man får ju inte skicka tillbaka en vara som har "obruten förpackning".. Det fårstår jag men det jag blir sur på är att man får vänta i nästan 1 månad på att bara skicka tillbaka det igen när man inte e nöjd. Kan dom inte bara bli lite bättre på att fixa till passformen och styvare material, då hade man ju köpt av dem fler gånger om man tänkte göra så fler gånger men nu blir det ju bara "en gångs kunder" som handlar av dem. Mvh// Micha |
|
|
"och man får ju inte skicka tillbaka en vara som har "obruten förpackning".." Jorå, prova däremot att skicka en med bruten förpackning....;) |
|
|
ingen ide skulle jag tro. Risken är inte så stor att dom tar tillbaka dem. Men det är ju värt ett försök i alla fall Jag menar, det kan ju inte bli sämre i alla fall :P Mvh// Micha |
|
|
funderer på att plocka ut tavlorna igen och sätta tillbaka de gamla. Jag kan jag fotta tavlorna innan jag skickar dem tillbaka. Så kan ju ni skriva ut själva om ni är sugna.. slipper ju i alla fall betala för det ;) Säg till om ni vill ha det mailat så fixar jag väl det. Mvh// Micha |
|
|
Fick ett mail idag från dem. De hade tydligen fått lite klagomål från folk här på autopower. Någon som känner sig träffad kanske? de fick saker att snurra i alla fall ;) För att göra mailet kort stod det att jag kunde skicka tillbaka tavlorna och få tillbaka pengarna. Möjligen hade jag fel om dem och firman. Kanske är de seriösa ändå! Föhoppningsvis byter de också ut materialet som de printar ut tavlorna på någon gång. Mvh// Micha |
|
Hawar |
Hej Micha, Det var jag som skickade en länk på denna tråd till de, tycker att företag ska få höra när de är dåliga. Vad kul att det hjälpte dig :)) Mvh Hawar |
|
Tackar för det Hawar :)) Mvh// Micha |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.