AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
7.950

Har hittat denna bmw X5...

Sida 2 av 2
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
jag kan ju glädja dig med att kylarproblemet med största säkerhet (om ingen vätska försvinner naturligtvis) är det välkända givarproblemet. Mycket jobb, men givaren kostar inte mycket pengar.
hur yttrar sig låskistan? jag har problemet att låspiggen på förardörren inte hoppar ner när jag låser bilen, däremot så låses bilen. det verkar helt enkelt som att piggen går för trögt.
bmw-märket kostar 150 spänn, och högtalargallret kan ju inte heller kosta så många miljoner. så jag måste säga att om det inte är något annat så har du kommit väldigt billigt undan! du gav väl inte mer än 219' för bilen?
jag köpte min på BMW, och hittills så har jag fått grejer för 30 lök bytta på garantin. då kan man köpa osett! så Lindholms Bil i Umeå kan jag verkligen rekommendera.

Mvh Johan
BM
80
BMW_525IA
BMW E60 525I
BMW X5 4.4
jaha det var glädjande att få höra...jo jag har fyllt på vätska och det verkar inte ha försvunnit något faktiskt. får väl prova byta givare hos bmw då jag själv är kass på att fixa med sånt....vad kan det kosta hos bmw ink. arbete?

på min så låser den inte upp förardörren, dvs låspiggen går trögt, ibland låser den upp men oftast inte, men när man låser dörrarna så går den ner direkt. tror du det är låskistan som är kass på min bil? har provat med låsspray och det blev lite bättre första gångerna, men sedan samma sak igen...

jag ringde min bmw handlade och där kostade bmw märket 275 kr. högtalargallret glömde jag fråga om...ska kontakta dom imorgon igen och försöka byta dessa samt boka tid gällande givaren och c-låset.

jo stämmer jag fick bilen billigt, så lite kostnader får jag räkna med, bara det inte är hela kylaren eller något dyrt så är det ingen större fara...för bilen blir ju inte varm, den är i normal temp. under körning...

tack för tipsen Johan (Autopower)....
Om bilen säljs med defekter utan att informera köparen om dessa innan affär så skall dom antingen stå för fiolerna eller köpa tillbaks bilen.
Hur gick de med felen på bilen tog bilfirman sitt ansvar?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.