|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har lyckats få min bmw 320i -01 att pipa varje gång jag jag startar bilen och lägger i backen. Observera att det endast uppkommer första gången. Om jag lägger i backen och sedan frikopplar och sedan lägger i backen igen så är det tyst. Inga varningslampor lyser. Tacksam för svar! Mvh Oskar Oce | |
|
Har du PDC? Om PDC inte fungerar så skriker bilen en stund när du lägger i backen första gången efter start. Min bil: Länk |
|
|
Hej igen, jag har kikat lite i forumet och det verkar vara min PDC som strular. Det konstiga är dock att den verkar fungera alldeles utmärkt. Jag skall undersöka saken närmare och se om det är glapp någonstans. tack Oljekyld Oce |
|
|
Jag hade just bilen inne för byte av två PDC-givare och nu efter 1,5 vecka så strular PDC igen, när man startar skriker den och funkar inte, när man har kört en stund så funkar de, helt plötsligt lägger de av, funkar litegrann, lägger av och så håller det på. Måttligt roande.... Min bil: Länk |
|
|
Åk till verkstan och skrik på dem. Har de reparerat PDC´n så har du garanti på jobbet de utfört. "Gör om, Gör rätt" flög genom min skalle, men jag vet ju inte vilken verkstad du använt. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.