|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte kolla om det finns sk. lösa angeleyes o köpa nånstans? dvs sådana du bara sätter på original lyktorna innanför skyddsglaset! Har dåligt me cash därför får det bli sådana! Tack på förhand//Matte Beemer, a way of life. | |
| realcar säljer sånt(Y) | |
|
Hittar inga lösa på deras sida, bara hela lyktor som kostar multum typ 3000KR Beemer, a way of life. |
|
|
TP_: Stylabilen har: Länk //Stenback |
|
|
TP_: Du skrev visserligen aldrig vilken bil det gällde. E34 i profilen men frågan ställd i 3-serien forumet. På följande länk finns ringar till både E34 och E36, E46 vet jag inte... //Stenback |
|
|
stenback: är det dom som ligger längst ner på listan för 1350kr? går de att bara trycka dit dom? |
|
|
Ursäkta! Det e en E36!!! Beemer, a way of life. |
|
|
Cruser: Jo jag syftade på de längst ner för 1350 kr. Hur monteringen sker har jag ingen aning om, jag länkade bara =). Sök på forumet, det finns en del info om angeleyes och folk som löst det med ringar istället för färdiga strålkastare. //Stenback |
|
| kolla på modworld.co.uk samt bimmerblvd.com säljer mycket billigare samt modworld skickar till sverige utan extra kostnad på "små lätta grejer" | |
|
Bohhaa, då e det väll förskottsbetalning etc etc som gäller? kul då om man får fel prylar :P Beemer, a way of life. |
|
| jo men jag tror inte det ska vara någe problem och efterallt ett 2 par ringar kostar endast £20 = 250 sek inte mycket att bråka om tycker jag | |
|
E det så billigt ska jag in o kolla på direkten! Beemer, a way of life. |
|
| berätta hur de gick | |
| dock vet jag ej kvaliten men tala gärna om dom lyser ok eller inte | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.