|
|
|
|---|---|
|
För att se till att ni inte får det lilla h...vete som jag råkade få så skriver jag här en liten varning. När jag skulle ta bort värmeventilspacketet så lossade jag slangarna till torpedväggen samt slangen som går in i pumpen. Sedan skulle jag lossa vakumslangen som går mellan bromscylindern (den där runda saken som cylindern sitter i). Visst jag lossar på cylindersidan MEN när jag skulle lossa på den sidan där slangen sitter fast på baksidan av luftintagen så fick jag den delen i handen. 380:- gickden på, inte dyrt, men så j...la svår att få bort. Den sitter med 7 skruvar så jag fick plocka bort alla slangar + värmeventilspaketet. Jag köpte en torx T30 nyckel en sån där stor sak med handtag. Med lite våld fick jag bort handtaget och hade bara själva 90 graders nyckeln kvar. Då med 30 små riv märken på händerna så fick jag bort den. Allt det här tog ca 7 timmar att komma underfund med och klara av. Så komihåg VAR FÖRSIKTIGA MED FÄSTET TILL VAKUMSLANGEN. //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.