|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stephan735i: Det var snyggt med lodräta sömmar. Helt ok med läderklädd instumentpanel men precis som du och Fransosen redan diskuterat så krävs det lite extra för att hålla snyggt. Min bil fungerar som brucksbil med c.a 1500-2000 mil per år, men tvätt och fej samt mycket puts blir det:) Roligt att få se bilderna på ovannämda specialiteér:) Vh/ Kermit. |
|
|
Får man fatt i en misskött bil är det inte så mycket att göra, annat än att försöka rätta till eller i vart fall inte försämra. Fast det beror ju på vilken inställning man har till bilen. Nej, jag har inte läst om 523:an. Vet inte hur sånt kan undvikas eller uppstå. Ibland blir det bara fel i nån komponent. Visst är det jättetrist när man verkligen gör allt man kan för att undvika rosten och så kommer den likafullt. Är väl bara att hoppas att man själv slipper undan och att BMW är schyssta i detta fallet. Måste ju gå att undersöka och komma fram till vad som gått snett. Det är alltid kul när man hittar BILEN som man verkligen vill ha och kanske letat efter länge. Om den dessutom håller ett skick som är det man söker är ju bara än bättre. Att en sådan vagn hamnar i rätt händer är ju bara bra, tycker vi då :-D Jag hittade iofs min här hemma hos min "vanliga" handlare, men den var exakt som jag ville ha den (fast utan HERITAGE då) och den var i skick som ny. Konstigt, den vara bara 9 månader gammal??? Och precis som du gillar jag bäst lite större bilar, med mycket motor och utrustning. Kanske finns det dom som skulle säga att min inte har mycket utrustning, men den har det jag vill ha. Annat tycker jag är bjäfs! Mvh Niklas Fransosen |
|
|
Stephan! Har kikat in på din sida och kollat dina bilar. Ser verkligen bra ut. Roligt! Sån historia har inte min vagn på långa vägar. Framåt islossningen vore det skoj att se bilarna i verkligheten. Mvh Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.