AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.685

Önskar kommentarer på min 325i -92

Sida 1 av 2
Visa användare
11
Emsibusan
BMW 325i -92
Är ny här på autopower (trots att jag har ägt bilen i 2½ år, fy på mig!)
Skulle vara kul att få lite kommentarer på min bil..
Kan tänka mig att en del kommer att klaga på att den är fyrdörrars :-)
//Emma
mkt fin!! gillar verkligen färgkombinationen, dock inte baklysena
Visa användare
11
Emsibusan
BMW 325i -92
Tackar!! Fick tjata på han som skulle lacka i en halv evighet innan jag fick som jag ville.. Han trodde nämligen att det skulle bli fult med tvåfärgat..
Baklysena är nog en sån grej att antingen älskar man dem, eller så hatar man dem.. Jag älskar dem ;-)
Valde dem mest för att de inte är riktigt lika vanliga som lexusbakljus..
Mycket snygg bil som skulle bli ännu snyggare om du bytte baklyserna. Fälgarna är grymt läckra.

Menar du att Jerry inte har sagt till dig att Autopowersidan fanns? Han och jag som snackar BMW nästan varje dag på jobbet. (Byggebo) =)

MVH Jimmy
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Snygg lack...Men jag som är lite konservativ av mig tycker nog att resten borde varit original,visserligen så var fronten inte helt fel ;)

Hmm...Roligt iaf med någon tjej som gillar BMW ,finns ju inte så "fruktansvärt" många :)

Mvh Janne.
Mycket snygg lack. Kul att ta upp forna tiders idé med olika färg på övre och nedre del. Ett av mina första minnen är vår Studebaker med vitt tak och resten blått och förstås vita däcksidor men det sista skulle nog inte se så bra ut på din.
Jag tillhör väl också puristerna så i övrigt föredrar jag original. Även om jag gillade det jag såg (förutom bakljusen).
Visa användare
11
Emsibusan
BMW 325i -92
Dubilidu!
Jodå, har vetat om att det finns, o har besökt autopower en hel massa. men inte blivit medlem förrän nu..
Hehe, pappa är nog rätt besviken för att han inte äger bilen längre ;-)
Visa användare
11
Emsibusan
BMW 325i -92
Neee, original är ju inget kul.. Då får man ju inte göra nåt med bilen :-) Det är det roligaste som finns att se "en helt ny bil" växa fram med tiden..
Nej, tyvärr finns det för lite bilintresserade tjejer.. T.ex är jag den enda tjejen, av ca 70 medlemmar i vår klubb :-(
Ba
14
Baurmann
318-85 E30 BaurTC
Såg ju trevlig ut, grymma fälgar.

God Jul !
Grymt läcker färgkombination, men baklysena känns lite väl mycket Japan!

Keep Your Distance!
Måste nog säga som dom flesta andra, jäkligt fin lack och jäkligt snygga fälgar och en väldigt snygg bil i övrigt men bakljusen...dom passar nog inte på nån bil. =S
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Ruskigt snyggt lackerat! Själv föredrar jag coupéns linjer men måste säga att din imponerar.

DTM system och rak 6a ;)
Jag är rätt så originalfreak så jag uttalar mig bara om lacken som var riktigt fräck :)

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Visa användare
11
Emsibusan
BMW 325i -92
Tackar för alla kommentarer!! Det var typ ingen som gillade baklysena, hehe.. Men smaken är som baken..
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Egen stil iaf :)
Hur har du lyckats sänka både 60/40 och ha 19" på ? :D
Från det ena till det andra...hur fixar du besiktningen med tonade sidorutor fram ? Är själv sugen på det :P
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Riktigt snygg! Färgkombinationen är bara för underbar! Mitt tips är att byta till LED-bakljus, det tror jag skulle passa extremt bra! Kolla länken! Länk

Bilen: Länk
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Ja har heltonat också, tar bort det varje gång då det är lätt att göra om. Men jag vet dom som har fått igenom med främre rutorna tonade också =).

DTM system och rak 6a ;)
Bj
210
Bjärrn
Bmw 320i -92
Fin bil, gillar färgkombinationen och tror de ser bättre ut på en 4dr än på en coupe. Baklysena passa bättre än vanligt på E36, men skulle nog se bättre ut med vanliga med vita blinkare bara. =P

MvH Björn
hj
963
hjorten
E21 323i-80
E21 323i-80
E3 3,0 Sa-77
E3 3,0 Si-75

Bilen ser grymm ut,tills man ser dom gräsliga baklysena.Dom fördärvar hela bilen.

hjorten
TP
1.047
TP_
M550D F11 LCI 2014
M3 E93 LCI 2011
Audi S8 D2 2001, 6vxl 360hk
Vilket lipande det va på de snygga lexusljusen då....

Beemer, a way of life.
Visa användare
11
Emsibusan
BMW 325i -92
Till alla som tror att det är lexusbakljus så kan jag upplysa om att så är inte fallet.. De finns på MH-styling och kallas kristallbakljus.. Fast de ser konstiga ut på bilderna.. De är inte så vita i verkligheten..
Jigga: Löste "problemet" med 19" genom att inte ha så feta däck.. Har bara 215/30 på mina.. Det var värre när jag hade 18".. Då hade jag 225/40 o det tog i hela tiden.. Det var bara jag och min 7kg "tunga" hund som kunde åka i bilen :-)
Angående toningen så gick åt helvete med besiktningen förra året.. Då fick jag slita ur den.. Det är sambon som tonar o han använder proffsfilm så det var lite trist o ta ur den :-(
När jag besiktade den i år hade jag inte hunnit tona rutorna så då gick det ju bra.. Men jag ska skaffa/låna "besiktningsrutor" för det går rätt snabbt o byta ändå.. Så slipper man skaffa ny solfilm varje år..
Tackar igen för alla kommentarer.. Är alltid kul o höra vad andra tycker!
Bilsport gillade den iaf :-) För när det var gatubilsreportage i Kalmar frågade de om jag ville va med på egen bild, o det ville jag ju såklart, hehe :-)
Får se när det kommer i tidningen..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.