AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
727

Inbrott igen

Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Hej Alla.

Jahapp. Inbrott i bilen igen, inte samma o inte BMW´n, men iaf.

Var bruksforden "bara". Tagit sig in i bagaget o snott hatthyllan med högtalare. Inte så stort värde iof men jäkligt enerverande.

Har ju Beemern i garage, så det är väl lite mindre lätt att sno den eller förstöra den. Men när jag tänker efter så kanske det inte är så svårt. Är det någon här som har nå bra tips på anordningar eller dylikt för att göra det svårt? Har nu en sk bygel över låset på dörren, ett järn på ca 1m, låst med hänglås.

Har nu länsta forden på allt så nu får dom väl sno bilen för att ha nå byte med sig.

Så trött på sånt här. Sist var dom in i förra 750´n, snodde inget, utan bara förstörde.

Hade vart fint med en haubitts som tittar ut om de skulle ta sig in. Hade igår funderingar på att köpa en ny Stroker bas för 8300:-, men nu skiter jag i det.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Belysning med rörelsevakt vid garageuppfarten gärna så lampan sitter högt upp utan räckhåll för packet, fast du kanske står på gatan och då blir det problem eller hyrd p-plats.

mvh
2,
295
2,8 power
Z3 2,8 Coupé AC Schnitzer -99
I mitt fall tror jag det har hjälpt att jag över min hatthylla spännt upp ett tyg över högtalarna och hela hatthyllan så att det på någon meters håll inte syns att den finns några högtalare för huvudtaget. Dessutom tar jag alltid med mig in i bostaden flippfronten. Har ABUS bästa stödkrycka på ratten, samt tömmer bilen på allt förutom nån CD-skiva och isskrapan.

Har aldrig haft besök och jag tror mina åtgärder har hjälpt. Sedan kan man ha otur och få besök ändå. Min farbror fick besök för några veckor sedan. De skulle ta stereon, men då han hade fronten i bostaden och inte tjuvarna hittade fronten under sätet där många lägger den, satte de en skruvmejsel i CD-hålet och vred sönder steroen i stället!

Fan va onödigt!!!!
Jag lider verkligen med dig!!

/Bo-Erik
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.