|
|
|
|---|---|
| 500kr/mån e det mkt eller lite? självklart hel.försäkrad. kör ~1500mil per år | |
|
376 kr/månad för trafik betalade jag på min ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
| galet å köra med bara trafik! | |
|
helförsäkring kostade 28 000 kr / året, så nej det är inte speciellt galet, det blir billigare att betala ev. skador själv. ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
|
nej jag tycker inte 500 låter så farligt mycket i helförsäkring Bimmer |
|
|
Mugge vilket försäkringbolag får du den försäkringen hos???jag har 487 tror jag på en halv delkasko på en hel skulle jag hamnat på 600 kr månaden Bimmer |
|
| Testar att skriva inlägg via wap... Jag hade länsförsäkringar som bolag. Många faktorer som gjorde att premien blev så dyr. Kille under 25 år, bor i centrala malmö, bilen parkerad på gatan, importerad bil, inga andra försäkringar på det bolaget, v8 osv... Med andra ord på hade jag de sämsta förutsättningarna för en låg premie. Vad har ni för bolag? | |
rsarits |
8300:-/helår/helförsäkring med högsta körsträcka, LF Uppsala |
|
7500:-/år, helförsäkrat, 1000mil Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| helförsäkring ca 5200:- Läns. >2500 mil. har 525 toring -92 imp. | |
| Min ligger på 800:-/mån med en halv+ försäkring. | |
|
Kör själv med trafik det är det bästa om man anser att man har råd att ev betala skador själv och hur ofta händer det !!! ?? Att betala massor till f bolagen är bara att kasta pengarna i sjön, men skulle jag ha en dyrare bil så skulle jag givetvis ta helförsäkring eller om det var en speciell bil..... Jag sparar mycket på detta de fyra senaste bilarna har jag haft trafik på och jag är glad för det ... Ville bara ventilera mig frågan gällde ju inte detta men jag var tvungen haha. Mvh Niklas |
|
Robban_e |
4200:-/1500mil/år med länsförsäkringar o självklart helförsäkrat..... |
|
Hur vågar man köra utan stöldförsäkring på en sån här bil? Okej om de är en bil för under 10.000:- kanske... |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
3750 Kr Halvförsäkring helår på min 530 -93:a, 2500 mil om året som körsträcka. Startspärr och att bilen står inlåst i garage var förutsättningarna, och givetvis spelar bostadsort stor roll. Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
5.500:- Halvförsäkring + Vilttillägg betalade jag på länsförsäkringar. Import, 1500 mil/år, godkänt larm osv.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.