|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet något om den här bilen.. tycker den verkar lite väl billig... Länk det är kampanjpris på den nu så den säljs för 159 000 | |
|
din länk funkar inte |
|
|
Länk den här ska nog funka :D |
|
| kan bero på att den inte har navi och skinn. en e39 utan den utrustningen e svårare att sälja=lägre pris. detta behöver inte betyda att bilen är skit. men du måste lova mig att du köper textilmattor och tar bort telefonskitgrejen han skruvat dit, ifall du köper den! :) | |
| hehe ok...men det är väldigt många med m-paket som inte har skinn..det är sån där alcantra inredning i den...var o kollade på den idag men det var något skumt med den...såg väldigt fin ut bara enstaka stenskott på vissa ställen...159 000kr för en 03 är itne det alldelles för billigt | |
| 159' e inte jättebilligt med tanke på att den gått 12000mil! har du provkört den? hur känns den isf? svårt att bedömma den från 3bilder på nätet... | |
|
Bilen kostar 179tkr. mvh |
|
| om du läser HELA tråden så säger han att det är kampanjpris på bilen i fråga | |
|
Sorry, missa det med kampanjpriset :) Bra pris för att den står hos en handlare personligen kan jag leva utan navigator eftersom jag vet vad jag ska någonstans för det mesta samt skinnet kan jag lätt glömma när bilen har m-stolar, inredning osv. Härlig bil! mvh |
|
|
navigator har jag aldrig haft förr så det spelar ju ingen roll..kan vara utan..skinnet spelar helelr inte så stor roll då den har sportstolar... säljaren sa att den har varit tjänstebil innan... |
|
| tjänstebil, det förklarar dom 12000milen. förmodligen har den mest gått landsväg och det sliter inte lika mkt som "stadsmilen" ett m-test skulle vara rekomenderat endå... det är mkt snygg med m-paketet | |
|
Är själv ute efter en sådan bil, den utbreda milskräcken gör nog att många backar när de ser hur långt den gått på kort tid. mvh |
|
|
Tycker 159' är helt ok för bilen om skicket inte är sämre än normalt för ålder/mil. 12' mil på 2-3 år bör ju vara "långa" mil och det lär ju vara enkelt att kontakta föregående ägare/brukare. ___ //Ulf |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Känns prisvärt för en -03 med Mpaket, kolla bromsskivorna fram, så det inte är dags att byta på måmangen, Och att kylaren ser hel o fin ut. 12.000 ?? vadå milskräck?? hade det stått 22 möjligen :) Det är bättre med många mil på kort tid=landsvägs mil lite slitage på drivlina o chassi , men brukar istället visa sig på stenskott mm. ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso>>Finns en utbredd milskräck i detta land vad jag anser, men jag kanske är ute och cyklar igen ;) mvh |
|
| Tycker det låter som ett bra pris om bilen är fin men kolla naturligtvis all historik innan köp. Att ringa förra ägaren är det bästa tipset. | |
|
Det där är garanterat en gammal Leasplan bil. Tror inte det ska vara nån fara att köpa den. Leasplans bilar är jo nästan alltid full servade osv. Såg helt klart fin ut. Mitt åk Länk |
|
|
här är en liknande fast 01:a Länk den jag länkade till hde liknande utrustning och miltal fast var 2år nyare så dem måste vara väldigt billig för det priset |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.